(Poistunut julkaisusta)

Toimitilakoordinaattori
ISS Palvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.3.2020

Haemme TOIMITILAKOORDINAATTORIA kansainväliseen pankkialan avainasiakkuusorganisaatioomme Helsinkiin.


Avainasiakkuusyksikkö vastaa Business, IT & HQ -liiketoiminnan nimetyistä avainasiakkuuksista, joille toimitetaan ISS:n asiakkaalle antaman arvolupauksen mukaisia räätälöityjä kokonaispalveluratkaisuja. Toiminnan lähtökohtana on asiakkuuksien liiketoiminnan syvällinen ymmärtäminen.


Toimitilakoordinaattorina vastaat muun muassa valtakunnallisten toimitilamuutosprojektien layout suunnittelusta, sidosryhmä viestinnästä, asiakkaan toimitilamuutoksiin liittyvistä työpyynnöistä ja niiden käsittelystä, kuvapankkien dokumenttien päivityksestä sekä kuukausiraportoinnista. Toimipisteesi sijaitsee asiakkaan toimitiloissa Helsingissä ja tulet työskentelemään osana asiakkuustiimiä.


Asiakkaamme haluaa olla edelläkävijä parhaissa työympäristöissä ja niiden ratkaisuissa. ISS ottaa täällä ensimmäisenä käyttöön uudet toimintamallit sekä luo uraa uusille ratkaisuille. Pääset myös osaksi globaalia projektiyhteisöämme (ISS Capital Projects).


Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää sisustussuunnittelun tai muun tehtävään soveltuvan alan koulutusta sekä suunnittelu ohjelmistojen mm. AUTOCAD syvää osaamista. Edellytämme vähintään kolmen vuoden työkokemusta tilamuutosprojektien sekä tilahallinnan parissa työskentelystä. Hallitset hyvin suuriakin kokonaisuuksia ja ymmärrät kustannustehokkaan toiminnan edellytykset. Otteesi työhön on asiakaspalvelulähtöinen, olet aktiivinen, verkostoidut tehokkaasti ja sinulla on halu kehittyä työssäsi. Sinulla on hyvät IT-taidot ja kyky omaksua uusia järjestelmiä. Kansainvälinen asiakkuutemme edellyttää hyvää suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa.


Mikäli olet innokas ottamaan haasteita vastaan ja nautit tekemisen meiningistä nuorekkaassa ja energisessä tiimissä, saatat olla etsimämme henkilö!  Globaalissa ISS-organisaatiossa on myös monipuoliset koulutus- ja urakehitysmahdollisuudet ja pääset verkostoitumaan kansainvälisesti alan ammattilaisten kanssa.


Lisätietoja tehtävästä antaa Pekka Romo. Pekan tavoitat parhaiten arkisin kello 12.00 - 15.00 välillä numerossa 040 750 7705.

Kiinnostuitko? Täytä oheisen linkin kautta lyhyt hakemuksesi viimeistään 31.3.2020. Lisääthän hakemukseen mukaan myös CV:si