(Poistunut julkaisusta)

Toimitilahuoltaja Hämeenlinnaan
Palmia

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.12.2019
Palmia on nopeasti kasvava ja kehittyvä ravintola-, kiinteistö-, siivous- ja turvapalvelutoimintaa tarjoava palveluyritys. Tyytyväisiä asiakkaitamme ovat julkiset toimijat ja yhteisöt, yritykset sekä yksityishenkilöt. Valtakunnallisesti toimivassa yrityksessämme työskentelee noin 2 200 työntekijää. Huolehdimme työntekijöidemme ammattitaidosta ja työn ilosta. Olemme monimuotoinen ja välittävä työyhteisö ja tarjoamme monipuolisia töitä - hyviä kehitysmahdollisuuksia unohtamatta.

Oletko iloinen ja ulospäinsuuntautunut palveluosaaja! Pidät työskentelystä muuttuvissa tilanteissa ja olet oma-aloitteinen. Arvostamme ja tarvitsemme uudessa toimitilahuoltajassa reipasta työotetta, maalaisjärkeä, motivaatiota, joustavuutta ja oikeaa asennetta. Etsimme juuri sinua, jolla on asenne ja sydän paikallaan. Työskentelet toimitilahuoltajan Hämeenlinnassa. Työaika on klo 6-14.15 ja joka kolmas viikonloppu on töitä, jolloin on arkivapaita. Työsssä tarvitset oman auton. Oman auton käytöstä maksetaan kilometrikorvaus kohteiden välillä.

Arvostamme puhtausalan tutkintoa esimerkiksi toimitilahuoltajan tai laitoshuoltajan ammattitutkintoa ja/tai työkokemusta

Kiinnostuitko? Mikäli tunnistit itsesi kuvauksesta ja haluat meille töihin, jätä hakemuksesi rekrytointijärjestelmäämme (voit liittää myös CV:n hakemukseesi) 20.12.2019 mennessä. Työt alkavat sopimuksen mukaan.

Tarvittaessa lisätietoja työstä saat Sanna Etelälahdelta p. 0400 478 215

Palmia panostaa henkilöstönsä perehdyttämiseen ja hyvinvointiin. Tarjoamme monipuolisen tehtävänkuvan ja mukavat työkaverit, perehdytämme työhön, vaikka olisit vasta valmistunut, ethän arkaile ottaa yhteyttä.