Toimistovastaava
Rowema Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.5.2020

Työnkuvaus:

Haemme toimistovastaavaa vakituiseen työsuhteeseen. Toimipisteemme sijaitsee Keravalla.

Tehtäviisi kuuluu:

  • Laskutus sekä myynti- ja ostolaskujen käsittely ja tiliöinti
  • Reskontraan liittyvien sähköpostien ja kyselyjen hoitaminen
  • Maksujen kohdistukset ja selvitykset sekä maksatukset
  • Toimittaja- ja asiakasrekisterien ylläpito ja asiakaskyselyihin vastaaminen
  • Viranomaisraportointi
  • Muita taloushallinnon tehtäviä ja yhteydenpito kirjanpitäjään
  • Johdon tukitehtäviä
  • Yhteydenpitoa tuotteiden toimittajiin ja kuljetusyrityksiin
  • Erilaiset toimiston hoidolliset tehtävät ja muut tukitehtävät

Toivomme sinulta:

  • Soveltuvaa koulutustaustaa
  • Työkokemusta taloushallinnon tehtävistä, vähintään 3-5 vuotta.
  • Tarkkuutta
  • Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa, muu kielitaito esim. Saksan ja/tai Italian kieli lasketaan eduksi.
  • Oma-aloitteisuutta ja järjestelmällisyyttä
  • Valmiutta sekä itsenäiseen työskentelyyn että tiimityöhön sekä kykyä luontevaan yhteistyöhön eri sidosryhmien kanssa.
  • Sujuvia työarjen IT-taitoja.
  • Ratkaisukeskeistä, oma-aloitteista ja positiivista otetta työhön ja valmiutta oppia uutta.

 Tarjoamme:

Mukavan ja vaihtelevan työympäristön. Mahdollisuuden työskennellä kansainvälisen maahantuonnin parissa.

Jos kiinnostuit työstä. Lähetä hakemuksesi 18.6.2020 mennessä osoitteeseen pasi.hinkula@rowema.fi 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot