Toimistotyöntekijöitä
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.9.2019

Etsimme asiakkaillemme toimistotyöntekijöitä monipuolisiin tehtäviin Haminaan. Tehtävät alkavat eri ajankohtina kuluvan vuoden lopun ja ensi vuoden alun aikana. Tehtävät ovat projektiluontoisia ja vaihtelevat kestoltaan noin kuuden kuukauden ja muutaman vuoden välillä.

Toivomme hakijoilta:
- koulutustaustaa esimerkiksi tekniseltä tai kaupalliselta puolelta,
- kokemusta erilaisista toimistotehtävistä,
- joustavuutta ja paineensietokykyä,
- sujuvaa suomen sekä englannin kielen taitoa ja
- kiinnostusta uusien asioiden oppimiseen.

Haettavat roolit vaihtelevat hieman sisällöltään, mutta painottuvat kaikki toimistotehtäviin. Haettavia nimikkeitä voi olla esimerkiksi: Document Controller, Administrator, Project Assistant, Administrative Assistant, Financial Assistant tai HR Assistant.

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävänkuvan kansainvälisessä työympäristössä. Pääset haastamaan ja kehittämään itseäsi osaavien kollegoiden keskellä, sekä kerryttämään arvokasta työkokemusta mielenkiintoisten projektien parissa.

Jos kiinnostuit, niin jätä englanninkielinen ansioluettelosi osoitteessa www.adecco.fi/tyopaikat . Liitä hakemukseesi myös alustava palkkatoiveesi. Toimeksiannoista Adeccolla vastaa Senior HR Consultant Pietari Salmi, p. 0408204007 tai pietari.salmi@adecco.fi . Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä ensimmäiset paikat täytetään jo lähiaikoina ja haastatteluja järjestetään jatkuvasti.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot