(Poistunut julkaisusta)

Toimistotyöntekijä
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.1.2020

Etsimme asiakkaallemme Kokkolaan vakituiseen työsuhteeseen toimeliasta tekijää hoitamaan yrityksen taloushallinnon monipuolisia tehtäviä.

Työhön kuuluu toimistotehtäviä taloushallinnon painotuksella, eli esimerkiksi laskujen, tilausten ja ostodokumenttien käsittelyä. Toivomme hakijoilta työkokemusta talouden asioiden parista ja joustavaa asennetta. Työ on kokoaikainen päivätyö ja henkilö rekrytoidaan suoraan asiakasyrityksen omille kirjoille. Sopiva koulutustausta tehtävään on esimerkiksi tradenomi tai merkonomi. Kaupallinen kokemus myynnin tai talousasioiden parista on myös eduksi. Tarvitset myös ajan tasalla olevia IT-taitoja.

Työyhteisö on rento ja välitön, joten ethän säikähdä hurttia huumoria. Tehtävässä pääsee varmasti tekemään ja näyttämään osaamisensa, ja välillä eteen tulee yllättäviäkin tilanteita. Työssä viihtymisessä auttaa, että olet persoonana rohkea toimeentarttuja. Kielivaatimuksena on vähintään suomen ja englanninkielten taito, ruotsin kielitaito on plussaa.

Sinä asiakaspalveluhenkinen ja joustava, talousasioiden kokemuksella varustettu tekijämies tai -nainen, hae heti jättämällä CV:si verkkosivujemme kautta osoitteessa www.adecco.fi! Hakuaika päättyy 24.1.2020, mutta käsittelemme hakijoita jo hakuaikana. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Voit kysyä lisää Adecco Vaasan henkilöstökonsultilta Susanna Kytöharjulta (p. 040 182 6540, susanna.kytoharju@adecco.fi).