(Poistunut julkaisusta)

Toimistotyöntekijä
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.11.2019

Etsimme toimistotyön moniosaajaa ja toimeliasta tiimipelaajaa asiakkaallemme Kokkolaan vakituiseen työsuhteeseen.

Päätehtävänä on hoitaa logistiikka-alan yrityksen toimistotyön rutiinitehtävät yhdessä tiimin kanssa. Työ on monipuolista ja tehtävät vaihtelevat taloushallinnon ja myynnin avustavista tehtävistä erilaisten dokumenttien tekemiseen ja tarkistamiseen sekä toimiston juoksevien asioiden hoitamiseen. Työpäiväsi koostuvat mm. asiakkaiden tilausten käsittelystä sekä työskentelystä toiminnanohjausjärjestelmän ja laskutusasioiden parissa. Osaat tarvittaessa koota erilaisia tietoja ja tehdä niistä materiaaleja. Molempien kotimaisten kielten osaamisesta on etua, sekä myös englanninkielen taidosta.

Tehtävässä vaaditaan nopeaa reagointia sekä energistä otetta ja siksi etsimme tehtävään henkilöä, joka osaa pitää langat käsissään ja jolla ei mene sormi suuhun välillä nopeastikin muuttuvissa tilanteissa. Jämäkkyys ja vahvat organisointitaidot auttavat työssä menestymisessä. Tarvitset myös ajan tasalla olevia IT-taitoja.

Tarjoamme tehtävän, jossa pääsee tekemään vastuullisia ja monipuolisia toimistotehtäviä hyvässä porukassa sekä joustavan työympäristön. Vastaavasti odotamme myös tekijältä joustavuutta. Työ on vakituinen ja kokoaikainen päivätyö. Valittu henkilö rekrytoidaan suoraan asiakasyrityksen omille kirjoille. Aloitus tehtävässä on sopimuksen mukaan, kuitenkin mahdollisimman pian.

Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten mikäli kiinnostuit, kannattaa hakea tehtävää viipymättä. Hakijoita käsitellään jo hakuaikana. Hae tehtävää viimeistään 1.12.2019 jättämällä CV:si ja hakemuksesi osoitteessa www.adecco.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa Adecco Vaasan henkilöstökonsultti Susanna Kytöharju, p. 040 182 6540 tai susanna.kytoharju@adecco.fi