(Poistunut julkaisusta)

Toimistotyöntekijä
Johanna Gullichsen Oy Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.9.2018

Sydämellä työtätekevä yhteisömme kaipaa joukkoonsa taloushallinnosta vastaavaa toimistotyöntekijää, joka toimii myös myyntitehtävissä. Työsuhde on määräaikainen äitiyslomansijaisuus, joka alkaa 1.12.2018. Työaika on joustava 30h/vko.

Edellytämme hakijalta soveltuvaa korkea-asteen koulutusta, työkokemusta vastaavista tehtävistä sekä vastuullista ja toimeen tarttuvaa työotetta. Edellytämme myös kiinnostusta tekstiileihin ja suuntautuneisuutta muotoilualalle. Työtehtävä vaatii hyvää suomen ja englannin kielen taitoa, muut kielet katsotaan eduksi. Erinomaiset Microsoft Office ja atk-taidot ovat välttämättömät.

Työtehtäviin kuuluu:

- taloushallinto

- B2B myynnin tuki, kotimaiset ja ulkomaiset asiakkuudet

- myymälähenkilökunnan avustaminen

- sekä monet muut tehtävät tuotannon koordinoinnista markkinointiin, riippuen sinun vahvuuksistasi

 

Kerro meille, mitä erityisosaamista sinulla on ja kirjoita vapaamuotoinen hakemus. Liitä hakemukseen palkkatoiveesi ja CV:si. 

Työhakemukset toivomme osoitteeseen rekry@johannagullichsen.com14.10.2018 mennessä. 

Lisätietoja tehtävästä antaa Tiia Eronen, yhteydenotot 1.-5.10.2018 kello 10-12. tel: +358 50 58 70 117