(Poistunut julkaisusta)

Toimistosihteerin virka
Lieksan seurakunta

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.12.2018

TOIMISTOSIHTEERIN VIRKA  1.3.2019 alkaen

Työtehtäviin kuuluvat asiakaspalvelu, jäsenrekisterin ylläpitoon liittyvät tehtävät mm. virkatodistukset ja sukuselvitysten laadinta sekä erilaiset rekisteröintitehtävät, arkistonhoito sekä  talous- ja henkilöstöhallintoon liittyvät erilaiset tehtävät (KIPAn =Kirkonpalvelukeskuksen edellyttämät ja seurakunnan sisäiset kirjanpitoon, palkanlaskentaan ja hallintoon liittyvät tehtävät). Toimistosihteerin tehtävä jakautuu kirkkoherranviraston ja taloustoimiston kesken suhteessa 50/50. Kelpoisuusvaatimuksena on vähintään soveltuva kaupallinen tutkinto (= merkonomi/tradenomi) ja ammatillinen osaaminen sekä alan useamman vuoden työkokemus. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää tarkkuutta ja huolellisuutta, hyviä vuorovaikutustaitoja, hyviä tietoteknisiä valmiuksia sekä halua oppia uutta.

Virka palkkaus on KirVESTES:n vaativuusryhmän 501 mukainen ja virassa on kuuden (6) kuukauden koeaika. Virkaan valittavan tulee olla evankelis-luterilaisen kirkon jäsen. Valitun on toimitettava ennen viran vastaanottamista hyväksyttävä lääkärintodistus työkelpoisuudesta.

Virka täytetään viimeistään 1.3.2019 lukien tai sopimuksen mukaan.

Hakuaika päättyy 18.1.2019 kello 14.00. Hakemus ja ansioluettelo koulutus- ja työtodistuksineen  lähetetään osoitteella: Lieksan seurakunta, Taloustoimisto, Mönninkatu 13, 091700 LIEKSA. Kuoreen merkintä ’Toimistosihteeri’. Lisätietoja kirkkoherra Lea El Bardi gsm 0400 991 653 tai talouspäällikkö Pentti Tapanen gsm 0400 209 930.