Tietoa tehtävästä
Toholammin seurakunnassa on haettavana avoimena oleva toimistosihteerin äitiyslomansijaisuus ajalla 1.6.2024-31.3.2025. Työaika on vähintään 18 h/ vko.
Tehtävä on merkittävä asiakaspalvelutehtävä, jossa kohdataan surevia omaisia hautajaisjärjestelyissä. Asiakkaita palvellaan kirkkoherranvirastossa paikan päällä kuin myös puhelimitse että sähköisesti. Lisäksi sihteerillä on mm. hautainhoitorahaston sopimusten hallintaan sekä hautojen hallinta-aikoihin liittyviä tehtäviä. Useat toimintatavat ovat lakisääteisesti määriteltyjä ja vakiintuneita, mutta työtä on mahdollisuus myös kehittää.
Tehtävässä edellytetään kokemusta asiakaspalvelusta ja sihteerin tehtävistä. Hyvät IT-taidot ja kyky omaksua uusia tietojärjestelmiä ovat vahvuuksiasi. Koulutusvaatimus tehtävään on soveltuva kaupallisen alan tutkinto, esimerkiksi merkonomi. Olet huolellinen, vastuullinen ja ystävällinen asiakaspalvelija. Olet myös evankelis-luterilaisen (ev.lut.) kirkon konfirmoitu jäsen.
Sihteerin tehtävässä sovelletaan Kirkon virka- ja työehtosopimusta. Palkkaus on pätevälle KirVESTES vaativuusryhmän 402 mukainen. Tehtävässä on 3 kk:n koeaika.
Hakemus liitteineen toimitetaan sähköisesti osoitteella: toholammin.seurakunta@evl.fi 13.5.2024 klo 12.00 mennessä.
Lisätietoja antaa talouspäällikkö Sari Anttila p. 0401822750.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 13.5.2024 mennessä! Hakemuksen voit lähettää sähköpostilla. Katso tiedot "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Talouspäällikkö Sari Anttila 0401822750