Haemme Tampereen aluekeskusrekisteriin
TOIMISTOSIHTEERIÄ vakinaiseen virkaan 1.10.2022 lukien sekä
TOIMISTOSIHTEERIÄ viransijaiseksi ajalle 1.10.2022-31.8.2023.
Tampereen aluekeskusrekisteri hoitaa vuonna 2022 kirkonkirjojenpidon yhteensä 37 seurakunnan osalta. Toimipaikka sijaitsee Seurakuntien talossa, Näsilinnankatu 26, Tampere.
Valittavien toimistosihteerien työtehtäviin kuuluvat virkatodistusten ja sukuselvitysten laadinta sekä erilaiset rekisteröinti- ja asiakaspalvelutehtävät. Pätevyysvaatimuksena on vähintään soveltuva ammatillinen koulutus tai tutkinto sekä ammatillinen osaaminen. Arvostamme toimistoalan työkokemusta, erityisesti kirkonkirjojen tuntemusta sekä kokemusta sukuselvitysten laatimisesta. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää tarkkuutta ja huolellisuutta, hyviä vuorovaikutustaitoja, hyviä tietoteknisiä valmiuksia sekä halua oppia uutta.
Toimistosihteerin virka on vastaanotettavissa 1.10.2022 lukien tai sopimuksen mukaan ja viransijaisuus 1.10.2022 lukien tai sopimuksen mukaan. Hakemuksessasi voit kertoa, haetko virkaa, viransijaisuutta vai molempia.
Virat ja viransijaisuus sijoittuvat KirVESTES:n vaativuusryhmään 501 (alkupalkka 2 347,99 eur sekä kokemuslisä). Työaika on 36 tuntia 15 min viikossa. Virassa on kuuden (6) kuukauden ja viransijaisuudessa neljän (4) kuukauden koeaika. Viran ja viransijaisuuden hakijan tulee olla evankelis-luterilaisen kirkon jäsen. Valitun tulee esittää hyväksyttävä todistus terveydentilastaan.
Hakuaika päättyy tiistaina 23.8.2022 kello 12.00.
Haastattelut niihin erikseen kutsuttaville järjestetään ke-to 31.8.-1.9.2022.
Tiedusteluihin vastaavat aluekeskusrekisterin johtaja Kari Salonen, kari.salonen@evl.fi, puh. 040 804 8701
(to 11.8. klo 13-15 ja to 18.8. klo 13-15) ja rekisteriesimies Leena Parkkinen, leena.parkkinen@evl.fi, puh. 040 804 8210.