Toimistosihteeri
Helsingin Kaupunki

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 13.1.2022

Tehtävän kuvaus

Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimen keskitetyt toimistopalvelut (toimisto11) hakee toimistosihteeriä vakituiseen työtehtävään 1.3.22 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Toimistosihteeri antaa palvelua lastensuojelun perhesosiaalityön sijoituksen sosiaalityöhön.
Työtehtävä sisältää monipuolisia ja laaja-alaisia toimistotehtäviä, talous- ja yleishallinnon tehtäviä, esimerkiksi tilausten valmistelua, ostolaskujen käsittelyä, Apotti-maksuasioita, päätösten tiedoksiantoa ja skannausta.
Työtehtävien hoitamisessa käytetään Microsoft Office-ohjelmien lisäksi useita eri Helsingin kaupungilla käytössä olevia järjestelmiä, mm. Apotti-järjestelmä, P2P, Bosti, Valtti, Sarastia.

Kelpoisuusehto:

Soveltuva korkeakoulututkinto (esim. tradenomi) tai vastaava aikaisempi opistotasoinen tutkinto tai soveltuva ammatillinen tutkinto, esim. merkonomi tai muu soveltuva koulutus.

Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen hyvä suullinen ja tyydyttävä kirjallinen taito.

Ennen valintapäätöstä hakijan on esitettävä työterveyshuollon arvio edellytyksistään hoitaa työhön kuuluvia tehtäviä.

Lisäksi edellytämme:

- itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta
- joustavuutta
- paineensieto ja priorisointikykyä
- hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
- kykyä työskennellä tiimissä
- tarkkuutta
- sujuvaa tietoteknistä osaamista

Luemme eduksi:
aikaisemman kokemuksen talous- ja yleishallinnon tehtävistä.

Sopimusala

KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus

Lisätietoja tehtävästä antaa

Rahimi Carita, p. 310 74117, carita.m.rahimi@hel.fi

Lisätietoa

https://www.hel.fi/fi/sosiaali-ja-terveyspalvelut/toihin-meille

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot