(Poistunut julkaisusta)

Toimistosihteeri
Espoon seurakuntayhtymä

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.4.2020

Espoon seurakuntien palvelukeskus hakee aluekeskusrekisteriin toimistosihteeriä. Aluekeskusrekisteri huolehtii Espoon, Kauniaisten ja Lohjan seurakuntien keskusrekisteripalveluista kuten virkatodistusten ja sukuselvitysten tekemisestä sekä kirkollisten toimitusten rekisteröimisestä jäsentietojärjestelmään. Työtehtävään kuuluu myös muita palvelukeskuksen toimistotehtäviä. Huomattava osa työstä on asiakaspalvelua suomeksi ja ruotsiksi.

Toimistosihteerin pätevyysvaatimuksena on vähintään soveltuva ammatillinen tutkinto tai alan käytännön kokemus.

Tehtävän hoitaminen edellyttää suomen kielen taidon lisäksi erinomaista ruotsin kielen taitoa ja monipuolista toimisto-ohjelmien osaamista. Etsimämme henkilö on oma-aloitteinen, huolellinen sekä yhteistyö-, ihmissuhde- ja asiakaspalvelutaitoinen. Perehdytämme tehtävien hoitamiseen, joten kiinnostus uuden oppimiseen on tarpeen.

Työsuhde kuuluu vaativuusryhmään 402 ja sen palkkaus on 2051 - 2288 euroa/kk työkokemuksesta riippuen. Työsuhde täytetään 1.5.2020 tai sopimuksen mukaan ja siinä on kuuden (6) kuukauden koeaika.

Hakemukseen tulee liittää ansioluettelo/CV.

Lisätietoja työtehtävästä antaa aluekeskusrekisterin toimistoesimies Outi Hakio p. 050 433 5573 tai sähköpostitse: etunimi.sukunimi@evl.fi.

Tehtävää haetaan täyttämällä sähköinen hakulomake KirkkoHR palvelussa https://www.espoonseurakunnat.fi/info-ja-asiointi/tyopaikat Hakemuksen tulee olla perillä viimeistään 26.4.2020 klo 23:59.