(Poistunut julkaisusta)

Toimistosihteeri
Espoon seurakuntayhtymä

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.8.2019

Espoon seurakuntien palvelukeskus hakee rekisteripalveluihin toimistosihteeriä. Rekisteripalvelut huolehtii Espoon seurakuntien keskusrekisteripalveluista kuten virkatodistusten ja sukuselvitysten tekemisestä sekä kirkollisten toimitusten rekisteröimisestä jäsentietojärjestelmään. Työtehtävään kuuluu myös muita palvelukeskuksen toimistotehtäviä. Huomattava osa työstä on asiakaspalvelua suomeksi ja ruotsiksi.

Toimistosihteerin pätevyysvaatimuksena on vähintään soveltuva ammatillinen tutkinto tai alan käytännön kokemus.

Tehtävän hoitaminen edellyttää suomen kielen taidon lisäksi erinomaista ruotsin kielen taitoa ja monipuolista toimisto-ohjelmien osaamista. Etsimämme henkilö on oma-aloitteinen, huolellinen sekä yhteistyö-, ihmissuhde- ja asiakaspalvelutaitoinen. Perehdytämme tehtävien hoitamiseen, joten kiinnostus uuden oppimiseen on tarpeen. Työsuhteen valittavan on oltava ev.lut. kirkon jäsen.

Työsuhde kuuluu vaativuusryhmään 402 ja sen palkkaus on 2051 - 2359 euroa/kk työkokemuksesta riippuen. Työsuhde täytetään sopimuksen mukaan ja siinä on kuuden (6) kuukauden koeaika.

Hakemukseen tulee liittää ansioluettelo/CV.

Lisätietoja työtehtävästä antaa rekisteripalveluiden toimistoesimies Outi Puhakka p. 050 433 5573 tai sähköpostitse: etunimi.sukunimi@evl.fi. Tehtävää haetaan täyttämällä sähköinen hakulomake KirkkoHR palvelussa https://www.espoonseurakunnat.fi/info-ja-asiointi/tyopaikat

Hakemuksen tulee olla perillä viimeistään 22.9.2019 klo 23:59.