Toimistosihteeri, Hämeenlinna
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.2.2018
Etsimme nyt asiakkaallemme reippaan työotteen omaavaa TOIMISTOSIHTEERIÄ.
Tehtävässä toimit monipuolisissa toimiston tehtävissä, kuten tilausten ja asiakirjojen käsittely sekä työn suunnittelun tukeminen. Työaika on 6h päivittäinen/ 30h viikoittainen maanantaista perjantaihin.


Edellytämme sinulta

Kokemusta vastaavista tehtävistä.
Englannin kielen kirjallista ja suullista osaamista.
Kokemusta laskutuksesta, myynti/ostoreskontra ja asiakirjojen dokumentaatiosta.


Tarjoamme sinulle

Alkuun kauttamme määräaikaisen työsuhteen vuoden 2018 loppuun, jonka jälkeen työllistyminen asiakkaan omaksi työntekijäksi on mahdollista.
Mukavan työyhteisön ja monipuoliset työtehtävät


Arvostamme

Oikeanlaista työnteon asennetta
Alan kokemusta
Innokkuutta uuden oppimiseen


Kiinnostuitko?

Jos olet etsimämme henkilö täytä hakemus mahdollisimman pian nettisivuillamme, sillä valinta saatetaan suorittaa jo hakuaikana. Ensimmäinen haastattelukierros suoritetaan videohaastatteluna.


Lisätietoja

Joonas Uusikylä
Rekrytointikonsultti, Teollisuus-, Rakennus- ja logistiikka-alat
StaffPoint Oy Ruoholahdenkatu 14 00180 HELSINKI
045 788 15782 vaihde 030 047 2000
joonas.uusikyla@staffpoint.fi www.staffpoint.fi


Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1104459
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Osa-aikainen
  • Hakuaika päättyy: 27.2.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Hämeenlinna