(Poistunut julkaisusta)

Toimistonhoitaja
Vantaan seurakunnat

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.11.2020

Vantaan seurakuntayhtymän palvelukeskuksessa on haettavana toistaiseksi voimassa olevat

KAKSI TOIMISTONHOITAJAN TEHTÄVÄÄ HAUTAUSMAAN TOIMISTOSSA

4.1.2021 alkaen.

Toimistonhoitaja kuuluu palvelukeskuksen hautaustoimen palveluihin ja vastaa pääsääntöisesti hautaustoimen ja hautaan siunaamisen asiakaspalvelusta ja hallinnosta.
Tavoitteena on täyttää kirkkolain- ja järjestyksen mukaisesti laissa seurakunnille määrätyt velvoitteet hautaamiseen ja hautarekisterien ylläpitämiseen liittyvissä asioissa. 1.3.2021 alkaen hautausmaan toimistossa vastataan myös hautaan siunaamisen varaus- ja asiointipalveluista.
Toimistonhoitajan tehtäviin kuuluu myös hautainhoitorahaston palvelujen myynti ja hallinnointi.

Tehtävän pääasiallinen sisältö
• Hautaustoimeen liittyvistä varauksista ja asiakaspalvelusta vastaaminen, hautapaikkojen myynti
• Hautaustoiminnan luvista ja hautakirjanpidosta vastaaminen
• Hautaustoimintaan liittyvistä maksusopimuksista ja laskutustyöstä vastaaminen, myyntireskontran seuraaminen, maksumuistutukset ja perintä
• Hautainhoitorahaston hoitosopimusten hallinta
• Hallinnolliset tehtävät, asiakirjojen valmistelu, hautausten tilastoinnit ja normaalit toimistotyöt
• Hallinnollisten päätösten seuranta ja täytäntöönpano
• Toiminnan ja palveluiden kehittäminen
• Viestinnän ja tiedotuksen tehtäviä

Toimistonhoitaja toimii hautarekisterin pääkäyttäjänä.

Parhaat edellytykset tehtävän menestykselliseen hoitamiseen antaa monipuolinen työkokemus vastaavanlaisista asiakaspalvelun ja hallinnon tehtävissä.
Edellytämme myös hyviä tietoteknisiä taitoja ja vuorovaikutustaitoja, kykyä tiimityöskentelyyn ja hyvään asiakaspalveluun sekä paineensietokykyä. Kielitaidon osalta odotamme hyvää suomen kielen taitoa ja tehtävän edellyttämää ruotsin kielen taitoa. Muu kielitaito katsotaan eduksi.
Toimistonhoitajalla tulee olla tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto, opistoasteen tutkinto tai vastaava teoreettinen osaaminen ja työkokemus. Arvostamme itsenäistä työotetta sekä vankkaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja antoisan työn pääkaupunkiseudulla, uudet toimitilat hautausmailla sekä hyvän työyhteisön ja kilpailukykyiset työsuhde-edut.

Tehtävään valitun on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan ennen työn vastaanottamista. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika.

Tehtävän palkkaus sijoittuu kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmään 501 ja sen peruspalkka on 2409,25 euroa/kk. Lisäksi aikaisemman työkokemuksen perusteella voidaan maksaa kokemuslisää.

Hakemusten tulee olla perillä viimeistään 29.11.2020 klo 23.00. Tehtävään haetaan ensisijaisesti KirkkoHR-rekrytointijärjestelmän sähköisellä hakulomakkeella.

Lisätietoja antavat hautaustoimen päällikkö Minna Aho, minna.aho@evl.fi puh. 050 420 1409 ja hautaustoimen projektikoordinaattori Tarja Halonen, tarja.halonen@evl.fi puh. 044 422 0452. Soittoajat ovat 16.11.2020 klo 14-16 ja 23.11.2020 klo 8-10.
Hakuun liittyvät haastattelut pidetään 2.12. ja 4.12.2020.