(Poistunut julkaisusta)

Toimistokoordinaattori (Tampere)
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.5.2019

Asiakasyrityksemme CoreHW Groupin tytäryhtiö CoreHW Oy on vuonna 2013 perustettu yritys, joka tarjoaa langattomissa teknologioissa käytettävien radiotaajuus (RF)-mikropiirien ja antennien suunnittelu- ja konsultointipalveluita. Yhtiön liiketoiminta jakaantuu suunnittelupalveluihin, konsultointiin sekä omien mikropiirien ja lisensoitavien teknologioiden (IP) kehitykseen. Lue lisää yrityksestä osoitteessa www.corehw.com 

Yrityksen toiminnan kasvaessa etsimme nyt heille toimistokoordinaattoria pitkäaikaiseen työsuhteeseen Tampereelle.

Tehtävä on aluksi osa-aikainen, jossa työtä tehdään 3 päivänä viikossa. Työ alkaa 4 kk:den vuokratyösuhteena, jonka jälkeen työntekijän on tarkoitus työllistyä asiakasyritykseemme.

Toimistokoordinaattorin tehtävät koostuvat monipuolisista toimistotöistä kuten postin käsittelystä, toimitilojen toimivuuteen liittyvistä asioista, erilaisista tavaratilauksista, taloushallinnon avustavista työtehtävistä, matkajärjestelyistä ja erilaisten tilaisuuksien käytännön järjestelyistä. Lisäksi tehtävään kuuluu tavaravaraston hallinta sekä tavaratilausten lähettäminen ulkomaalaisille asiakkaille.

Valittavalta henkilöltä edellytämme tehtävään soveltuvaa kaupallista, esim. merkonomin tai tradenomin, koulutusta sekä auttavaista ja reipasta asennetta työtä ja työyhteisöä kohtaan. Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa sekä MS Office -paketin ohjelmien hyvää hallintaa ja muuten yleinen atk-ohjelmien perusymmärrys riittää tehtävään. Arvostamme joustavuutta ja halua omaksua uusia asioita sekä kykyä itsenäiseen ja omatoimiseen työntekoon. Lisäksi toivomme, huumorintajuisuutta ja ystävällisyyttä niin toimiston sisällä kuin ulospäinkin. Eduksi katsomme aikaisemman työkokemuksen toimistotyöstä sekä kokemuksen tullauskäsittelystä ja varastoinventaarin teosta.

Työ on toimistoaikaan tehtävää toimistotyötä arkisin klo 8.00-16.00 välillä.

Kiinnostuitko tehtävästä? Lähetä hakemuksesi oheisen linkin kautta mahdollisimman pikaisesti. Hakemuksen käsittely aloitetaan jo ennen hakuajan umpeutumista. Lisätietoja tehtävästä antaa arkisin klo 8.00 -16.00 välisenä aikana Clcik Henkilöstöpalvelut Oy, myyntipäällikkö Carita Tuli, puh.050 411 6507.