(Poistunut julkaisusta)

Toimistokoordinaattori (Janakkala)
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.10.2019

Asiakasyrityksemme etsii nyt kauttamme toimistokoordinaattoria vakituiseen työsuhteeseen suomalaiseen kuljetusalan yritykseen. Yrityksen toimipiste sijaitsee Turengissa.

Toimistokoordinaattorin tehtävässä vastaat mm. yrityksen osto- ja myyntireskontrasta, laskutuksesta, toimiston rutiineista sekä operatiivisen toiminnan tukitoimista. Työtehtäviisi kuuluvat myös asiakaspalvelu sekä markkinointi.

Edellytämme hakijalta hyviä IT-taitoja, aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä sekä hyvää suomen kielen taitoa. Toivomme oma-aloitteisuutta, asiakaspalveluhenkisyyttä sekä kykyä työskennellä itsenäisesti. Tarjoamme sinulle monipuoliset työtehtävät sekä mahdollisuuden päästä kehittämään yrityksen liiketoimintaa sekä omaa työnkuvaa.

Työt alkavat sopimuksen mukaan sopivan henkilön löydyttyä. Hae tehtävää täyttämällä hakemus oheisen linkin kautta. Kerro hakemuksessasi mahdollisimman tarkasti aikaisemmasta työkokemuksestasi ja -tehtävistäsi. Kaikki lisätiedot tehtävästä arkisin klo 9:00-16:00, rekrytointikonsultti Nina Sarkilta puh. 050 411 0390.