(Poistunut julkaisusta)

Toimistoisännöitsijä Realia Isännöinti Oy:lle
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.9.2019

Toimistoisännöitsijän paikka auki Realialla!

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Realialla on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Suomessa asiantuntijoita toimii noin 600. Realia tarjoaa asiakkailleen hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia isännöinti on osa Realia Group -konsernia. Lue lisää yrityksestä osoitteessa www.realiaisannointi.fi.

Haettavana olevan toimistoisännöitsijän työhön kuuluvat kiinteistösihteerin tehtävät, asiakaspalvelusta vastaaminen ja kohteiden isännöinti. Päivittäisiä tehtäviä Realialla värittävät erilaiset asiakastilanteet, mikä tuo työhön vaihtelevuutta. Asiakkaita palvellaan toimistolla, sähköpostitse ja puhelimitse. Tehtävässä vaaditaan erinomaista palveluasennetta sekä kykyä palvella sekä suomeksi että ruotsiksi. Englanninkielen taito on eduksi.

Toimistoisännöitsijä vastaa asiakaspalvelun toimivuudesta ja töiden jakautumisesta kolmen asiakaspalvelijan kesken. Asiakaspalvelutehtävien lisäksi toimistoisännöitisjälle on omia isännöintikohteita, joista hän vastaa itsenäisesti. Työssä viihtyy parhaiten itseohjautuva henkilö, joka tarttuu toimeen ja nauttii kun saa pitää lankoja käsissään. Asiakaspalvelu on myös olennainen osa työtä, joten ihmisten kanssa kommunikointi tulisi nähdä mukavana osana päivittäisiä tehtävisä. Toivomme hakijoilta kaupallista koulutusta ja kiinteistöalan kokemus katsotaan vahvasti eduksi.

Valittu henkilö rekrytoidaan suoraan Realian omille kirjoille vakituiseen, kokopäiväiseen työsuhteeseen. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan, mahdollisesti lokakuun 2019 alussa. Tarjoamme kattavan perehdytyksen, vastuullisen työnkuvan mutta myös vapautta suunnitella omaa työtä. Tehtävä tarjoaa mahdollisuuksia jatkuvaan uuden oppimiseen, osaavan tiimin tuen ja palkkauskin on kilpailukykyinen.

Jos tunnistat itsesi kuvauksesta ja olet kiinnostunut työskentelemään Suomen suurimmassa isännöintiyrityksessä, älä aikaile vaan jätä hakemus Adeccon nettisivujen kautta 22.9.2019 mennessä. Liitä mukaan CV ja palkkatoiveesi. Käsittelemme hakijoita jo hakuajan kuluessa. Kaikki yhteydenotot avointa tehtävää koskien Adeccon henkilöstökonsultille Susanna Kytöharjulle (p. 040 182 6540, susanna.kytoharju@adecco.fi).