(Poistunut julkaisusta)

Toimistoemäntä,Zeeland Family, Helsinki
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.9.2018
Etsimme toimistoemäntää määräaikaiseen työsuhteeseen asiakkaallemme Zeeland Familynille Vallilan toimipisteeseen.

Työtehtäviin kuuluvat toimistoemännän tehtävät - puhelinkeskus, vieraiden vastaanotto, palaveritarjoilujen laitto, tarjoilujen noutaminen, henkilökunnan kahvikoneiden hoitaminen, postit, lähettien tilaus sekä muut mahdolliset toimistotehtävät.

Tehtävä on määräaikainen ajalle 24.9-16.11.2018. Määräajan jälkeen toivoisimme että hakija jatkaisi tehtävässä työskentelyä perjantaisin sekä loma-aikojen tuurauksissa.
Työsuhde solmitaan työntekijän ja StaffPointin välille.


Edellytämme sinulta

- Hyviä vuorovaikutustaitoja
- Tietotekniset perusvalmiudet (word ja excel)
- Suomen ja englannin kielen taitoa
- Aikaisempi kokemus vastaavista tehtävistä lasketaan hakijalle eduksi


Tarjoamme sinulle

- Mukavien ja ammattitaitoisten työtovereiden lisäksi mielenkiintoisen tehtäväkentän
- StaffSpecial henkilöstöedut


Kiinnostuitko?

Rekisteröidy hakijaksi www.staffpoint.fi ja täytä hakemus huolellisesti sekä liitä CV hakemukseesi. Meille on erittäin tärkeä tietää mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa.

Toteutamme ensimmäisen haastattelukierroksen videohaastatteluna, kutsu toimitetaan jatkoon valituille henkilöille sähköpostitse. Tarkkailethan siis sähköpostiasi!

Voit seurata meitä myös Facebookissa:
@Staffpoint Palvelu pelaa


Lisätietoja

Tiina Virtanen
Rekrytointikonsultti
0207206305
tiina.virtanen@staffpoint.fi
StaffPoint Oy, Ruoholahdenkatu 14, 00180 HELSINKI