Toimistoassistentti
Tietoa tehtävästä
Etsimme asiakkaallemme osa-aikaista toimistoassistenttia huolehtimaan yksityisen lääkärivastaanoton hallinnollisista tehtävistä. Toimistoassistentin tehtävä soveltuisi erinomaisesti esimerkiksi opintojen ohelle lisätienestiksi ja työkokemuksen kartuttamiseksi!
Toimistoassistentin työtehtävät
Toimistoassistenttina huolehdit vastaanoton hallinnollisista työtehtävistä, kuten laskutuksesta ja verotukseen liittyvistä asioista sekä muista vastaanoton juoksevista asioista. Avustat myös ajoittain tieteellisten artikkelien puhtaaksi kirjoittamisessa suomen ja englannin kielellä.
Toivomme sinulta
Menestyäksesi toimistoassistentin tehtävässä sinulta tulee löytyä perus IT-taidot, jotta voit sujuvasti huolehtia esimerkiksi laskutuksen ja verotuksen hallintaan liittyvistä tehtävistä. Suomen kielen osaamisen lisäksi toivomme, että omaisit myös hyvän englannin kielen taidon tieteellisten artikkelien puhtaaksi kirjoitusta varten. Toivomme, että suhtaudut työtehtäviisi avoimin mielin ja olet työskentelytyyliltäsi oma-aloitteinen ja huolellinen. Toimistoassistenttina työskentelet tiiviissä yhteistyössä vastaanottoa pitävän lääkärin kanssa, joten hyvät vuorovaikutustaidot eivät myöskään mene hukkaan tässä tehtävässä. Katsomme eduksi soveltuvan koulutuksen ja/tai työkokemuksen, joka edesauttaisi sinua omaksumaan toimistoassistentin työtehtävät.
Lisätietoa työsuhteesta
Työsuhde on määräaikainen ja se solmitaan Eilakaislan ja työntekijän välille. Aloitus työssä on sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja työsuhteen kesto on alkuun noin neljä kuukautta, mutta tehtävässä on mahdollisuus myös jatkoon. Työtunteja on tarjolla noin 2 tuntia viikossa (ajoittain mahdollisesti enemmän), pääasiassa päiväsaikaan. Työtuntien ajankohdat ovat kuitenkin sovittavissa suhteellisen joustavasti myös sinun aikataulusi huomioiden. Työtä tehdään yksityisen lääkärivastaanoton tiloissa Seinäjoen keskustassa.
Haethan paikkaa piakkoin, jos koet olevasi etsimämme henkilö. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja teemme valinnan heti soveltuvan henkilön löydyttyä. Hakuprosessiin sisältyy Teams-haastattelu Eilakaislan henkilöstökonsultin kanssa sekä jatkohaastattelu tulevan työnantajan puolelta.
Lisätietoja tehtävästä antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Henna Alho, 050 3060 580 / henna.alho@eilakaisla.fi.
Ota yhteyttä:
Tehtävään liittyvissä kysymyksissä, olethan yhteydessä ilmoituksessa mainittuun yhteyshenkilöön.
Onnea työnhakuun!
Tietoa työnantajasta
Eilakaisla on yksi Suomen johtavista henkilöstöalan yrityksistä. Haluamme olla alamme laatujohtaja, joka tarjoaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Siksi rakennamme työtä elämän ehdoilla.
Yli 50 vuoden kokemuksella tunnemme yritysten kehittyvät tarpeet. Ja perheyrityksenä tunnemme työntekijöiden elämän tarpeet. Siksi osaamme yhdistää oikeat osaajat oikeisiin hommiin, olipa kyse sitten pitkästä urakehityksestä tai määräaikaisista tehtävistä.
Erityisen hyvin tunnemme asiakaspalvelun, IT-alan, myynnin ja markkinoinnin, taloushallinnon, vakuutus- ja rahoitusalan sekä teollisuuden ja logistiikan tarpeet. Sydämemme sykkii HoReCalle. Osaamme onnistuneen henkilöstövuokrauksen, rekrytoinnin, suorahaun, henkilöarvioinnit, ulkoistamisen, muutosvalmennukset sekä konsultoinnin HR-kysymyksissä.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/eilakaisla/0105926-6
- Suomen Talousverkko Oy Taloushallinnon asiantuntija, Talousverkko Platina Oy
- Eilakaisla Oy Franchising-yrittäjä, R-kioski Oy
- Frendy Oy IT-asiantuntija, Frendy
- Tiliemäntä Oy Kiinteistökirjanpitäjä, Tiliemäntä Oy
- Eilakaisla Oy Asiakaspalveluhenkilö toimistoon
Eilakaisla Oy muualla verkossa
Työnantajan verkkosivulle