Toimistoassistentti
Barona HR Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 12.1.2022

Haemme asiakasyritykseemme toimistoassistenttia vakituiseen työsuhteeseen. Tehtävän kuva on monipuolinen. Työpisteesi sijaitsee Keravalla, mutta tehtävässä on mahdollisuus välillä etätyöskentelyyn.

Tässä monipuolisessa roolissa vastaat asiakaspalvelun lisäksi hallinnollisista tehtävistä. Vastaat asiakastiedusteluihin niin puhelimitse kuin sähköpostitse, ylläpidät nettisivuja sekä sosiaalista mediaa ja osallistut tapahtumien järjestelyyn. Myynnin tukena mm. ylläpidät CRM-järjestelmää ja varmistat sen ajantasaisuuden. Lisäksi hallinnoit mm. kalenterivarauksia. Toimistoassistenttina vastuullasi ovat myös päivittäiset toimiston asiat kuten kahvitukset, tarviketilaukset, kuukausikokousten pöytäkirjat, yhteydet yhteistyökumppaneihin, tilavaraukset sekä virkistyspäivien järjestelyt jne.

Osa työstä tapahtuu fyysisesti toimistolta, mutta sinulla on mahdollisuus tehdä kirjallisia töitä välillä etänä, joista sovitaan erikseen lähiesihenkilön kanssa.

Tarjoamme mahdollisuuden kehittää omaa ammattitaitoa työn ohessa sekä kivan työyhteisön ja viihtyisän työympäristön lisäksi.

Tehtävässä menestyy parhaiten henkilö, jolla on järjestelmällinen ja oma-aloitteinen ote työhön sekä hyvät yhteistyötaidot.

Toivomme sinulta kaupallista koulutusta tai kokemusta vastaavista tehtävistä. Hallitset MS Officen perusohjelmat, puhut ja kirjoitat sujuvasti suomeksi, englannin kielen taito lasketaan eduksi. Olet huolellinen ja luotettava palveluhenkinen tiimipelaaja, joka kykenee itseohjautuvasti myös itsenäiseen työskentelyyn.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi, ja etenemme haussa jo hakuajan aikana, joten lähetäthän hakemuksesi viipymättä palkkatoiveen kera.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1551679
  • Tehtäväalue: Toimistotyö
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 26.1.2022
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Kerava