(Poistunut julkaisusta)

Toimistoassistentti
Kotikolmoset Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.10.2020

Onko sinulla kokemusta avustavasta taloushallinnosta ja toimistotehtävistä yleisesti? Sopisiko nykyiseen tilanteeseesi hyvin osa-aikainen työ? Tämä voi olla sinun tehtäväsi.

Kotikolmoset on täyden palvelun remonttitalo. Teemme keittiö-, kylpyhuone- ja sisustusremontit ammattitaidolla ja avaimet käteen –periaattella. Referensseinämme on 20 vuoden ajalta useita tuhansia keittiö-, kylpyhuone- ja sisustusremonttia Uudellamaalla ja Pirkanmaalla. Tulemme remontoimaan vuonna 2020 yli 200 kotia Meitä on tällä hetkellä noin 15 ammattilaista toteuttamassa Kolmosten Avaimet käteen –remontteja.

Kotikolmoset Oy hakee kasvunsa tueksi osa-aikatyöhön toimistoassistenttia monipuolisiin toimistotehtäviin. Toimipaikka sijaitsee Vantaalla, Virkatiellä. Kyseessä on määräaikainen äitiysloman sijaisuus ja työtä on neljänä päivänä viikossa.

Tärkeimmät työtehtäväsi ovat:

  • myyntilaskutus
  • ostolaskujen käsittely/kierrätys
  • kotitalousvähennystodistusten muokkaaminen
  • asiakaspalvelu
  • avustava palkanlaskenta.

Osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan voit saada vastuullesi myös muita monipuolisia toimistotehtäviä.

KotiKolmoset toivoo että sinulla on:

  • kokemusta vastaavista tehtävistä.
  • toimisto- tai kaupallinen koulutus.
  • monipuolinen tietotekninen osaaminen

Henkilönä olet tarkka ja vastuuntuntoinen. Et pelkää muuttuvia tilanteita ja viihdyt työssä, jossa sinulla on monta rautaa tulessa samanaikaisesti. Olet positiivisella otteella varustettu, itseohjautuva tiimipeluri; jolla asenne ja motivaatio ovat kohdallaan.

KotiKolmoset tarjoaa sinulle monipuolisen ja mielenkiintoisen työn kehittyvässä organisaatiossa. Pääset itsenäiseen rooliin osaksi mukavaa työyhteisöä.

Tartu tilaisuuteen ja täytä pikaisesti sivuillamme oleva hakemus. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana ja työt käynnistyvät, oikean osaajan löydyttyä.

Haluamme turvata terveytesi ja varmistaa yhdenvertaisen haastattelukokemuksen hakijoille myös koronaviruksen aikana. Niinpä Baronalle hakeminen on helppoa myös poikkeuksellisessa tilanteessa. Rekrytoinneissa hyödynnämme puhelimen lisäksi videokysymyksiä tai -haastattelua. Se on vaivatonta ja turvallista!

Lisätietoja tehtävästä antaa Baronan henkilöstökonsultti Erica Ollikainen 050 592 7866 / erica.ollikainen@barona.fi

Tiedustelut puhelimitse keskiviikkona 27.10 klo 13-15 ja keskiviikkona 4.11 klo 13-15

Tiedustelut puhelimitse keskiviikkona 27.10 klo 13-15 ja keskiviikkona 4.11 klo 13-15