(Poistunut julkaisusta)

Toimistoassistentti
Oy Lundén Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.6.2020

Haemme Turun toimipisteeseen

TOIMISTOASSISTENTTIA

huolehtimaan toimistomme juoksevista asioista, kuten puhelimeen vastaamisesta, postin käsittelystä ja toimistohankinnoista. Koet asioiden organisoinnin omaksesi ja pystyt junailemaan samanaikaisesti useita tehtäviä.

Toimistoassistenttina vastuullesi kuuluu myös myynnin ja taloushallinnon avustavia tehtäviä kuten hinnastojen ylläpitoa, kampanjalaskutusten tarkastamista ja myyntimateriaalien valmistelua.

Oy Lundén Ab on nousujohteisessa kehitysvaiheessa niin kaupallisesti kuin toimintojemme kehittämisenkin osalta. Haluamme löytää kanssamme kasvua tukemaan innostuneen ja asiakaspalveluhenkisen, työhönsä suurella sydämellä suhtautuvan, toimistoassistentin. 

Toiveidemme toimistoassistentilla on

  • aiempaa työkokemusta monipuolisista toimisto- ja asiakaspalvelutehtävistä
  • itsenäisyyttä ja oma-aloitteisuutta
  • tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä
  • ajan tasalla olevat IT-valmiudet
  • hyvää englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista

     

Eduksi katsomme

  • Microsoft Dynamics NAV -tuntemuksen.

Tarjoamme Sinulle monipuolisen ja mielenkiintoisen työtehtävän, jossa pääset kehittämään omaa osaamistasi. Saat ammattitaitoisen organisaation tuen sekä hyvän perehdytyksen työtehtävään.

Mikäli kiinnostuit, lue lisää yrityksestä osoitteesta www.jalostaja.fi ja lähetä vapaamuotoinen hakemus ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen viimeistään 21.6.2020 osoitteeseen rekry@jalostaja.fi. Aloitamme haastattelut jo hakuprosessin aikana ja etenemme rekrytoinnissa heti, kun löydämme sopivan henkilön tehtävään. Toimithan siis nopeasti.