(Poistunut julkaisusta)

TOIMISTOASSISTENTTI
Veritas eläkevakuutus

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.3.2020

Nykyisen toimistoassistenttimme eläköityessä etsimme uutta toimistoassistenttia. Oletko sinä toimistomme sydän, joka haluaa omalla työllään auttaa arjen sujumista Helsingin toimistollamme?

Haemme Helsingin toimistollemme monipuolisiin ja vaihteleviin tehtäviin toimistoassistenttia. Tehtävässäsi vastaat toimistollamme tapahtuvasta ulkoisesta ja sisäisestä asiakaspalvelusta. Helsingin toimistollamme työskentelee noin 20 henkilöä, joista suurin osa edustaa sijoitustoimintoamme. Huolehdit toimistomme käytännön asioista sekä olet avuksi erilaisten materiaalin tuottamisessa. Otat esimerkiksi vastaan vieraita, huolehdit kokous- ja koulutusjärjestelyistä sekä teet matkavarauksia. Osa työtäsi on myös puhelinvaihteessamme toimiminen. Huolehdit yhteistyössä palveluntuottajiemme kanssa siitä, että toimistollamme on pelit ja pensselit kunnossa työn tekemistä varten. Monipuolisten toimistoon liittyvien ylläpitotehtävien lisäksi toivomme sinulta erityisesti kiinnostusta ja kykyä auttaa erilaisten kirjallisten materiaalien tuottamisessa ja stilisoimisessa.

Meillä Veritaksella käytetään iloisesti sekaisin sekä suomea että ruotsia, joten tulethan toimeen molemmilla kielillä. Lisäksi toivomme sinulta englannin kielen taitoa. Olet oma-aloitteinen ja rohkea asiakaspalvelija, joka tarttuu toimeen. Toimit järjestelmällisesti ja aktiivisesti ja pidät vaihtelevasta työnkuvasta, jota voit luoda myös itse. Työskentelyotteesi on huolellinen ja tarkka ja haluat tehdä laadukasta työtä. Hoidat myös rutiinit tunnollisesti. Koulutuksella tai työvuosien määrällä ei ole väliä – ratkaisevinta on pitkäjänteinen kiinnostus tehtäviä kohtaan ja reipas asenne. 

Elämme yhtiönä historiamme suurinta kulttuurista muutosta ja haluamme matkaamme mukaan ihmisiä, jotka haluavat vaikuttaa ja toimia laaja-alaisesti. Pienessä yhtiössä jokaisen rooli on vaikuttava ja merkittävä. Toimistoassistenttinamme saat monipuolisen, vaihtelevan ja itsenäisen tehtävän, jossa omalla roolillasi autat arjen sujumista Helsingin toimistollamme. Viihtyisät tilamme sijaitsevat aivan ydinkeskustassa loistavien kulkuyhteyksien varrella.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa Mercuri Urvalilla Petra Naavalinna (p. 040 5191 448), Petran on varmimmin tavoitettavissa pe 13.3. klo 13-14 sekä ti 24.3. klo 10.30-11.30 (Petra ei ole tavoitettavissa 16.-18.3). Lähetäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen viimeistään to 26.3.2020 osoitteessa www.mercuriurval.fi, viitenumerolla FI-15141.

Till vårt kontor i Helsingfors söker vi en kontorsassistent till en mångsidig och varierande tjänst. Du kommer att ansvara för både intern och extern kundtjänst. I vårt kontor i Helsingfors jobbar cirka 20 personer, varav de flesta i vår placeringsverksamhet. Du har hand om allt det praktiska i kontoret och hjälper till med att producera olika typer av material. Du tar emot gäster, har hand om beredning av möten och utbildningar och sköter resebokningar. En del av ditt arbete utgörs av att besvara samtal i vår telefonväxel. I samarbete med våra tjänsteleverantörer ser du till att praktiska ting och verktyg är i skick, så att arbetet löper. Utöver varierande kontosuppgifter hoppas vi att du har intresse och kunskap att hjälpa till med att producera och stilisera olika typer av skriftigt material.   Vi använder både finska och svenska på jobbet, därför hoppas vi att du kan arbeta på båda språken. Vi ser gärna att du behärskar också engelska. Du är en initiativrik och modig kundbetjänare, som tar tag i saker. Du har förmågan att jobba systematiskt och aktivt och tycker om varierande arbetsuppgifter som du själv kan påverka. Du är omsorgsfull och noggrann och vill göra ditt arbete högklassigt. Du tar gärna tag även i rutinmässiga uppgifter. För oss spelar det ingen roll vilken utbildning du har eller hur många år du jobbat – det avgörande är att du är intresserad av dina uppgifter och har en positiv inställning.   Vi genomlever som bolag den största kulturella förändringen i vår historia och vill ha med oss människor som vill påverka och verka på bred front. I ett litet företag har alla en viktig och betydande roll. Som vår kontorsassistent kommer du att ha en mångsidig, varierande och självständig roll där du hjälper vardagen att fungera i vårt kontor i Helsingfors. Våra trivsamma lokaler finns i centrala Helsingfors med utmärkta kommunikationer.   Blev du intresserad? Tilläggsuppgifter ger Petra Naavalinna på Mercuri Urval (tfn 040 5191 448). Du når Petra bäst på fredag 13.3. kl. 13-14 och tisdag 24.3. kl. 10.30-11.30 (Petra kan inte nås 16.-18.3.). Skicka in din ansökan och CV med löneanspråk senast 26.3.2020 till adressen www.mercuriurval.fi med referensnumret FI-15141.