(Poistunut julkaisusta)

Toimistoassistentti
Holiday Club Resorts Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.2.2020

Unelmalomailun pariin haussa toimistoassistentti Holiday Club Saimaalle.

Onnistuneiden unelmalomien toteuttamisen takana on ystävällinen ja osaava henkilökunta. 
Nyt haemme joukkoomme, vakituiseen työsuhteeseen, toimistoassitenttia Saimaan osakemyynnin tukitoimintoihin.

Toimenkuvasi sisältää laajasti erilaisia toimistotehtäviä, mm. myynnintukea tuottamalla erilaisia dokumentteja ja hoitamalla asiakaspalveluamme sekä asiakirjojen jälkikäsittelyä.
Sinulla on into oppia uutta, mutta jos omaat jo kokemusta erilaisista toimistohommista ja IT-ohjelmat ovat tuttuja, niin se katsotaan eduksi. 
Tykkäät rutiineista, mutta et liian tiukkaan vedetyistä rajoista; olet siis valmis myös joustamaan muuttuvissa tilanteissa, uskallat toimia itsenäisesti, ja rokkaat myös tiiviissä tiimityöskentelyssä. Meillä pääset osaksi rentoa, nuorekasta ja pirteää työyhteisöämme. 

Perehdytämme sinut ohjelmistoihimme, tarjoamme sinulle huipputiimin tueksesi sekä hyvät vapaa-ajan lomaedut unelmalomien puitteissa. 
Tuo sinä meille oma ainesosasi unelmalomamme reseptiin!

Tehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Palkkaus työehtosopimuksen mukaan.
Työaika on 38 h / vko ja sijoittuu pääosin ti-la välille sekä sisältää iltavuoroja. 

Hakemukset 8.3.2020 mennessä  https://rekrytointi.holidayclub.fi/

Lisätietoja tarvittaessa tehtävästä:
torstaina 27.2.2020 klo 10-12 Assistant Manager, Sales Services Petra Ylitalo p. 045 131 8339
tiistaina 3.3.2020 klo 9-11 Manager, Sales Services Eeva Muurimäki p. 040 737 3688