(Poistunut julkaisusta)

Toimistoassistentti
Kiwa Inspecta / LIS Group Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.1.2020

Haemme asiakaspalveluhenkistä, tunnollista ja aikaansaavaa toimistotyöntekijää Imatran toimipisteeseemme kasvavaan ja kansainvälistyvään yritykseemme noin 4 kuukauden mittaiseen määräaikaiseen työsuhteeseen. Toivomme, että tehtävään valittava henkilö pystyisi aloittamaan tehtävässä mahdollisimman pian.

Imatran toimistollamme suunnitellaan ja järjestetään valtakunnallisesti toteutettavia koulutuksia, palvellaan suurasiakkaitamme eri kanavien (puhelin, sähköposti, chat) välityksellä ja tallennetaan sekä käsitellään tietoja eri muodoissa. Toimistotyöntekijänä osallistut monipuolisesti toimiston eri tehtäviin. Lopullinen tehtävänkuva määräytyy kokemuksesi ja osaamisesi mukaisesti.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta ja kokemusta asiakaspalvelutehtävistä tai yleisistä toimistotehtävistä. Tehtävässä menestyminen edellyttää asiakaspalveluhenkisyyttä, järjestelmällisyyttä sekä huolellisuutta. Työotteeltasi olet positiivinen ja tartut toimeen ennakkoluulottomasti. Viihdyt rutiinitehtävien parissa ja paineensietokykysi on hyvä ajoittain hektisissäkin tilanteissa. Sinulla on hyvät tietotekniset valmiudet, sujuvat MS Office –ohjelmistojen käyttötaidot ja opit uudet järjestelmät nopeasti. Työssäsi kommunikoit asiakkaiden kanssa sekä suullisesti että kirjallisesti, joten sinulla on hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot.

Tarjoamme sinulle osaavan, motivoituneen ja hyväntuulisen työyhteisön sekä loistavan mahdollisuuden toimia Suomen johtavassa turvallisuuskoulutuksen ja -kehityksen edelläkävijäyrityksessä.  

Tule mukaan luomaan turvallisempaa, luotettavampaa ja kestävämpää yhteiskuntaa. Täytä hakemuksesi palkkatoiveineen osoitteessa https://www.kiwa.com/fi/fi/kiwassa-tyossa/tyopaikat/ viimeistään 2.2.2020. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana.