(Poistunut julkaisusta)

TOIMISTOASSISTENTTI
Klinkmann Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.1.2020

Etsimme palvelutiimiimme Helsingin toimistoon:

TOIMISTOASSISTENTTI

Vastuullasi on toimistomme monipuoliset asiakaspalvelu- ja hallintotehtävät. Jos sinulla pysyy monet langat käsissä, olet tarkka ja oma-aloitteinen ja sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot, saatat olla etsimämme tiimiläinen!

 

Työtehtäviin kuuluu mm.

  • Puhelinvaihteen hoitaminen ja asiakkaiden neuvominen
  • Matkajärjestelyt
  • Tapahtuma- ja koulutusjärjestelyt
  • CRM
  • Markkinoinnin ja toimiston hankintoja
  • Markkinoinnin avustavat tehtävät

 

Toimit osana Service Desk -tiimiämme. Kokemuksesi mukaan voit tehdä myös vaativia Service Desk tehtäviä tilauskäsittelyssä. Pidät kaupallisesta asiakastyöstä ja sinulla on aikaansaapa ja järjestelmällinen työote. Sinulla on loistava asiakaspalveluasenne ja viet asiat maaliin. Olet innokas oppimaan uutta. Aikaisempi kokemus katsotaan eduksi. Annamme koulutuksen tehtävään.

 

Toivomme sinulta:

  • tehtävään soveltuvaa koulutusta ja kokemusta
  • hyviä IT-taitoja (MS Office, verkkotyökalut, SAP osaaminen on eduksi)
  • sujuvaa suomen ja englannin taitoa sekä suullisesti että kirjallisesti

 

Tarjoamme sinulle kansainvälisen toimintaympäristön ja monipuolisen tehtäväkokonaisuuden sekä mahdollisuuden kehittää osaamistasi. Toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Pitäjänmäellä Mäkkylän junaseisakkeen vieressä.

 

Lähetä kuvallinen hakemuksesi ja palkkatoiveesi sekä CV viitteellä ”Toimistoassistentti Oma Nimi” viimeistään 31.1.2020 mennessä sähköpostitse hr@klinkmann.fi. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Otamme yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse, joten laitahan tiedot mukaan.