(Poistunut julkaisusta)

Toimistoassistentti
Finlayson Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.11.2019

Finlayson etsii osa-aikaista toimistoassistenttia kiireapuun.

Etsimme osa-aikaista toimistoassistenttia Finlaysonin toimistolle Salmisaareen sesonkiluonteiseen työhön tammikuun alkuun 2020 asti!

Finlayson on avannut 25-30 pop up -myymälää ympäri Suomen. Siksi etsimmekin nyt osa-aikaista toimistoassistenttia Finlaysonin toimistolle auttamaan tilauksien käsittelyssä. Toimistoassistentin sopimustuntimäärä on 20h/vko alkaen mahdollisimman pian ja päättyen alkuvuonna.

Työ edellyttää oma-aloitteellisuutta ja vastuullista asennetta omaan työpanokseen. Parhaiten toimistoassistentin tehtävät sujuvat ripeällä ja rohkealla asenteella. Jos olet oma-aloitteinen ja tarkka etkä pelästy nopeaa työtahtia sekä työskentelet mielelläsi sekä itsenäisesti että tiimin kanssa yhdessä, olisit varmasti sopiva toimistoassistentiksi.

Toimistoassistenttina työtehtäviisi kuuluu tuotteiden tallentaminen järjestelmään, varastoarvon ja tilauksien seuranta sekä varastosaldojen täsmäytys. Hyvät tietotekniset taidot ovat edellytys tehtävässä onnistumiselle, työkäytössä tulee olemaan Excel sekä Microsoft Dynamics NAV.

Toivomme sinulta hiukan aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä sekä kaupallisen alan ymmärrystä. Toimistolla työpäiviä piristää inspiroivat työskentelytilat, luovat työkaverit sekä aina välillä toimistolla vierailevat pienet toimistokoirat.

Tervetuloa mukaan tekemään maailmasta hieman parempi paikka olla ja elää meille kaikille. Jos tunnet inspiroituvasi ympäristöstämme ja haluat lisää kokemusta toimistotehtävistä, hae paikkaa alla olevan linkin kautta.

Kuulisimme Sinusta mielellämme pian, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja tehtävä täytetään pikaisesti.