Toimistoassistentti
SGS Finland

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.4.2019

Haemme kesätöihin Helsingissä sijaitsevaan Oil, Gas and Chemicals -liiketoimintayksikköömme

TOIMISTOASSISTENTTIA

Assistentin pääasiallisena tehtävänä on laskutus. Lisäksi toimenkuvaan kuuluu muita toimistotehtäviä, kuten asiakas- ja projektitietojen sekä tarjousten ja sopimusten hallinnointia. Tehtävä sopii hyvin esimerkiksi kaupallisen alan opiskelijalle. Tehtävä on määräaikainen kesälomakauden ajan, jonka jälkeen tuntityö on mahdollista.

Toivomme sinulta järjestelmällistä sekä aktiivista työskentelytapaa. Palveluhenkisyys, asiakaslähtöisyys sekä hyvät tietotekniset taidot (MS Office, Oracle e-Business Suite) ovat myös olennaisia. Tehtävässä menestymiseen vaaditaan lisäksi sujuvaa suomen- ja englanninkielen taitoa. Aikaisempi kokemus toimistotehtävistä katsotaan eduksi.

Toimit tehtävässä tiiviissä yhteistyössä koko Back Office -tiimin kanssa ja olet aktiivisessa roolissa sekä sisäisessä tilaus-toimitusprosessissa että asiakasrajapinnassa tilauksiin ja laskutukseen liittyen. Tarjoamme sinulle kiinnostavan ja joustavan työn kansainvälisessä asiantuntijaorganisaatiossa sekä mukavan työyhteisön. Asiantunteva tiimi tukee sinua tehtävässäsi ja varmistaa perehdytyksesi.  

Jos sinulla on kysyttävää tehtävästä ota yhteyttä yksikön esimieheen Minna Rauhalaan (puh. 09 6963 653) 23.4 klo 14.00 - 15.00 ja 26.4. klo 10.00 – 11.00. Lisätietoja SGS:stä löydät osoitteesta www.sgs.fi.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja cv palkkatoivomuksineen 30.4.2019 mennessä sähköpostilla osoitteeseen recruitment.fi@sgs.com. Merkitse viestin otsikkoon tunnus ”OGC Assistentti - oma nimi”.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1260940
  • Työsuhde: Kesätyö
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Sähköposti: Lähetä sähköpostia
  • Sijainti: Helsinki
  • Lisätietoja antaa: Minna Rauhala p. 09 6963 653