(Poistunut julkaisusta)

Toimistoassistentti
Asianajotoimisto Hedman Partners Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.10.2018

 

Toimistoassistentti

Haemme Helsingin toimistoomme vakituiseen työsuhteeseen osa-aikaista (2-3 päivää viikossa) toimistoassistenttia. Työtehtäviisi kuuluu monipuolisten toimistotehtävien lisäksi taloushallinnollisia tehtäviä. Toivomme, että hallitset hyvin MS office -ohjelmat, osaat suomea sujuvasti, englannin kielen taito tai muu kielitaito on hakijalle eduksi. Työn aloittamisajankohta marras-joulukuussa.

Työ soveltuu hyvin esim. tradenomi/KTM- opintojen loppuvaiheessa olevalle opiskelijalle. Hakijalta toivomme positiivista asennetta, oma-aloitteisuutta, tarkkuutta, käytännönläheistä asennetta työhön sekä hyviä organisointitaitoja.

Työnantajana tarjoamme sinulle monipuolisia työtehtäviä mutkattomassa työyhteisössä sekä mahdollisuuden kehittyä ja edetä uralla oman osaamisen, kiinnostuneisuuden ja asenteen mukaan.

Pyydämme ystävällisesti toimittamaan hakemukset palkkatoiveineen ja ansioluetteloineen sähköpostitse osoitteella: irmeli.vimpari@hedman-attorneys.com  15.11.2018 mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla ja täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä. Mahdollisiin tiedusteluihin vastaa toimistopäällikkö Irmeli Vimpari puh. 040 5375537.