(Poistunut julkaisusta)

Toimistoassistentti
ProMedical Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.9.2018

Oletko järjestelmällinen asiakaspalvelu- ja yrittäjähenkinen toimistoalan osaaja ja haluat työskennellä terveydenhuollon tuotteiden parissa tehokkaassa myyntiorganisaatiossamme?

Vahvistamme organisaatiotamme ja haemme nyt vakituiseen työsuhteeseen

Toimistoassistenttia

Tässä tehtävässä työskentelet myynnin ja markkinoinnin tukena, hoidat asiakaspalvelua sekä autat logistiikka- ja hankintatehtävissä. Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on innostunut työote, tartut haasteisiin ja kykenet viemään sinulle annetut tehtävät itsenäisesti maaliin. Pystyt myös oma-aloitteiseen työskentelyyn yrittäjähenkisesti.

Edellytämme sinulta:

  • Tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa sekä kokemusta vastaavista tehtävistä.
  • Kykyä toimia myynnin tukena ja resurssina tarvittaessa.
  • Hyvää englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.
  • Hyvää suomen kielen kirjallista taitoa ja kykyä tuottaa tekstiä mm. tarjouksiin ja muuhun dokumentaatioon.
  • Kokemusta ERP-järjestelmien käytöstä; osto- ja myyntitilaukset, toimitukset, laskutus, yms.
  • Microsoft Office 365, Excel, Word, Powerpoint ja Outlook -ohjelmien sujuvaa käyttöä.
  • Varastonhallinnan kokemusta.
  • Kykyä sisäistää uutta tuotetietoa ja ymmärtää työsi kannalta oleelliset asiat.
  • Kykyä organisoida erilaisia tapahtumia, kuten messut, koulutukset, palaverit, edustajien matkat, jne.
  • Työssäsi olet järjestelmällinen ja omaat erinomaiset viestintätaidot.

Mikäli kiinnostuit ja haluat hakea tehtävää, täytä lomake hakusivullamme. Liitä mukaan CV:si ja palkkatoiveesi viimeistään torstaina 4.10.2018. Lisätietoja tehtävästä antaa Nordic Progressin johtava konsultti Ari Rönkä, 044 2747499, ari.ronka@nordicprogress.fi.