(Poistunut julkaisusta)

Toimistoassistentti
Carrot Palvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.8.2018

Etsimme nyt asiakasyrityksellemme vientiassistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen vuoden 2018 loppuun asti. 

Pääasialliset työtehtävät koostuvat myyntiin liittyvistä tukitoiminnoista sisältäen mm. varastonhallintaa, tilausten tarkistamista, vientidokumenttien laatimista sekä kuljetustilausten tekemistä. Työpiste sijaitsee Turussa hyvien kulkuyhteyksien varrella. 

Edellytämme sinulta

-tehtävään soveltuvaa koulutusta tai työkokemusta

-hyvää osaamista Microsoft Office-ohjelmistoista

-aikaisempaa kokemusta erilaisista toiminnanohjausjärjestelmistä

Toivomme, että olet työskentelyotteeltasi itsenäinen, järjestelmällinen ja huolellinen. Omaat hyvät kirjalliset ja suulliset viestintätaidot sekä kärsivällisyyttä hoitaa myös rutiininomaisia tehtäviä.

Mikäli kiinnostuit, jätäthän hakemuksen pikaisesti! Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. 

Liitä hakemukseen myös palkkatoiveesi. 

www.carrot.fi

 

Carrot Palvelut Oy on kotimainen, vuonna 1998 perustettu henkilöstövuokraukseen ja rekrytointiin erikoistunut yritys. Työllistämme päivittäin useita satoja eri toimialojen osaajia. Joustavat ja henkilökohtaiset palvelumme tavoittavat valtakunnallisesti kaikki Suomen talousalueet.

Carrot - meillä on töitä