(Poistunut julkaisusta)

Toimistoassistentti
Holiday Club Resorts Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.4.2018

Etsimme positiivisella asenteella varustettua toimistoassistenttia äitiyslomansijaiseksi Tampereelle.

Olet osa rentoa, nuorekasta ja pirteää työyhteisöämme ja työnkuvaasi kuuluu toimistotehtäviä laidasta laitaan.

Olet siis jo valmiiksi tuttu erilaisten atk-ohjelmien kanssa ja perehdyttämällä sinut hyvin meidän ohjelmistoihimme, saamme sinusta oivan avun erilaisten dokumenttien tuottamiseen, myynnin tukipalveluun sekä iloiseen asiakaspalveluun.

Työaika on 38 h / vko ja sijoittuu ma-la välille sekä sisältää iltavuoroja. Monipuolisen työympäristön ja mahtavan työporukan lisäksi tarjoamme hyvät henkilöstöedut, kuten esimerkiksi kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön.

Lähetä hakemuksesi osoitteella rekry@holidayclub.fi viimeistään 22.4.2018 HUOM! otsikoi hakemuksesi ”toimistoassistentti”

Lisätietoja tarvittaessa tehtävästä antaa Service Center Manager Eeva Muurimäki keskiviikkona 11.4.2018 klo 10–11 puh. 040 7373 688