Etsimme asiakkaallemme TOIMISTOASSISTENTTIA Sieviin
Työhösi kuuluu erilaisia taloushallinnon tehtäviä, kuten kirjanpidon tehtäviä, osto- ja myyntireskontran hoitoa, maksatusta ja pankkitapahtumien kirjaamista, ulkomaankaupan asiakirjojen käsittelyä sekä muita toimiston töitä.
Työ alkaa keväällä ja on alussa 2-3 työpäivää viikossa, työ muuttuu kesälomien ajaksi kokoaikaiseksi omaksuttuasi työtehtävät.
Odotamme työn suorittamiseen sinulta hyviä it-taitoja, englannin kielen osaamista hyvällä tasolla, organisointikykyä, järjestelmällisyyttä ja tarkkaa sekä oma-aloitteista otetta työn laadukkaaseen tekemiseen. Kirjanpidosta ja reskontran hoitamisesta saatu aiempi työkokemus katsotaan vahvaksi eduksi.
Sinulla on jo positiivinen ja myönteinen elämänasenne ja sinulla on valmiudet toimia työtiimin jäsenenä muiden joukossa luoden hyvää ilmapiiriä. Työtehtäviisi saat hyvän perehdytyksen ja esimiehen tuen. Koulutuksesi olisi hyvä olla merkonomi tai tradenomi.
Tarjoamme sinulle:
-mielenkiintoista työkokemusta toimistotiimissä, sekä mahdollisuuden saada pidempiaikainen työpaikka
-palkan osaamisesi/ tes mukaan
-pääset osaksi mukavaa työyhteisöä
-hyvän perehdytyksen työtehtäviisi
Saat myös Go Onin henkilöstöetuohjelman edut käyttöösi.
Laita työhakemuksesi tulemaan vaikka heti, jos olet etsimämme henkilö tehtävään! Ensimmäinen haastattelukierros tehdään videotyökalua apuna käyttäen.
Lisätietoja Sanna Laitala 0400 385 010 sanna.laitala@go-on.fi