(Poistunut julkaisusta)

Toimistoassistentti - Nurmijärvi
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.2.2020
Arpre Oy on yksi johtavista korjaamolaitetoimittajista Suomessa. Yrityksemme on vahvat perinteet omaava lähes 60-vuotias perheyritys. Toimimme Klaukkalasta käsin koko maan alueella. Tarjoamme parhaat palvelut ja tuotteet niin pienille henkilöautokorjaamoille kuin valtaville kaivoskorjaamoillekin.
Etsimme yhteistyössä asiakkaamme Arpre Oy:n kanssa päivittäisten toimintojen tueksi toimistoassistenttia Klaukkalaan 12 kuukauden määräaikaisuuteen. Jatko tehtävässä määräaikaisuuden jälkeen on tilanteen mukaan mahdollinen. Toimitilat sijaitsevat Nurmijärven eteläosassa hyvien kulkuyhteyksien päässä. Aloitus tehtävässä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä.

Tehtävän kuvaus 

Toimistoassistenttina päätehtävänäsi on huolehtia avustavista talouden tehtävistä, kuten esimerkiksi ostolaskujen käsittelystä ja kirjaamisesta, raportoinnista, tiliöinnistä, kustannuspaikkojen kohdistamisesta sekä myyntireskontrasta. 

Toimistoassistentin tehtäväkenttäsi on uusi, muovautuva ja monipuolinen. Talouden avustavien tehtävien lisäksi roolinasi on varmistaa toimiston jokapäiväisen arjen sujuminen sekä kollegoiden työn onnistuminen.

Toimit tiiviissä yhteistyössä toimistopäällikön kanssa. Arvostamme kykyäsi heittäytyä monipuolisiin arjen avustaviin toimistotehtäviin. Tehtävässä eduksesi on erityisesti sisällöntuottotaitosi tarvittaessa erilaisiin medioihin, kuten blogeihin sekä yrityksen sisäiseen ja ulkoiseen viestintään. Arvostamme myös ajantasaisia IT-valmiuksiasi. Tehtäväkenttääsi kuuluukin muun muassa verkkosivujen ylläpitoa sekä sosiaalista markkinointia. Osaat myös hoitaa monipuolisia arjen juoksevia rutiinitoimistotehtäviä, kuten rahoituspäätösten hakemista yhteistyökumppaniltamme. Asenteesi uuden oppimista kohtaan on kunnossa, etkä pelkääkään proaktiivisesti kysyä miten voit olla avuksi muiden tehtävien niin salliessa.

Haluamme sinut

Työtehtävät ovat monipuolisia, mutta pitävät sisällään paljon rutiinia. Nautit omistajuuden tunteesta työssäsi sekä työtehtävien saattamisesta loppuun. Rooli edellyttää henkilöltä kykyä hallita useita samanaikaisia töitä. Et hätkähdä pienistä ja osaat organisoida ja priorisoida työtäsi. Toivomme jo kerrytettyä kokemusta vastaavista tehtävistä sekä kaupallista koulutustaustaa. Hyvät vuorovaikutustaidot suomeksi, hyvä englannin kielen taito sekä ajantasaiset IT-valmiudet ovat edellytyksenä tehtävään.

Etsimämme toimistoassistentti sujahtaa mukavasti Arpren mukavaan ja huumorintajuiseen työporukkaan ulospäinsuuntautuneella, tarkalla ja toimeen tarttuvalla, sekä työtä pelkäämättömällä asenteellaan. Yrityskulttuuriin kuuluvat vahvasti vastuu ja vapaus, huumori ja löysäpipoisuus - työpaikka soveltuu erityisen hyvin henkilölle, joka nauttii tekemisen lisäksi myös sosiaalisista tilanteista ja yhteisöllisyydestä. Arprella arvostetaan itsenäistä ja proaktiivista työskentelytapaa, mutta tuki löytyy aina tarvittaessa dynaamisesta ja matalahierarkkisesta organisaatiosta. Omaa tarinaansa kertovat myös pitkät työsuhteet ja matala henkilöstön vaihtuvuus.
Tehtävä antaa mahdollisuuden monipuoliseen ja jatkuvasti kehittyvään työrooliin. Tärkeässä toimistoassistentin positiossa arvostamme sitoutuneisuutta, ja halua tehdä juuri assistentin roolissa työtä pitkälläkin tähtäimellä, samalla kehittäen toimiston arkea entistä sujuvammaksi. 

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Rami Laakso, puh. 030 6090 598 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi.  Mikäli tämä tehtävä on sinua varten, lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 24.2.2020 mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi. Aloitamme haastattelut jo hakuajan kuluessa. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.