(Poistunut julkaisusta)

Toimistoassistentti, Lohja
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.11.2019
Etsimme Lohjalla sijaitsevalle asiakkaallemme osa-aikaista TOIMISTOASSISTENTTIA määräaikaiseen työsuhteeseen.

Työtehtävät sisältävät mm.
Laskutusta
Tilaustenkäsittelyä
Vientiasiakirjojen käsittelyä
Muita toimiston yleisiä tehtäviä

Työsuhde on määräaikainen n. 6 kk ajan. Työ on osa-aikainen ja työvuoroja on tarjolla 2-3 per/ viikko. Työsopimus tehdään aluksi työntekijän ja StaffPointin välille. Tämän jälkeen on mahdollista työllistyä suoraan yritykseen. Työ tapahtuu arkisin toimistotyöaikaan.


Edellytämme sinulta

Tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa, esimerkiksi merkonomi
Aikaisempaa kokemusta toimistotehtävistä
Asiakaspalveluhenkisyyttä ja toimeen tarttuvuutta
Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa


Arvostamme

Ruotsin kielen taitoa


Kiinnostuitko?

Mikäli tunnistit itsesi ilmoituksesta ja kiinnostuit tehtävästä, jätä hakemuksesi osoitteessa www.staffpoint.fi. Käsittelemme hakemuksia ja haastattelemme hakijoita myös hakuajan ollessa käynnissä. Valitettavasti emme voi vastaanottaa työhakemuksia sähköpostitse.


Lisätietoja

Nea Nieminen
Rekrytointikonsultti, Toimisto, Contact Center ja ICT
StaffPoint Oy || Satamakatu 22, 1. krs || 20100 TURKU
044 7866 120 || vaihde 030 047 2000
nea.nieminen@staffpoint.fi|| www.staffpoint.fi