(Poistunut julkaisusta)

Toimistoassistentti (Kaarina)
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.11.2018

Etsimme asiakasyrityksellemme toimistoassistenttia pitkäaikaiseen työsuhteeseen. Asiakkaamme on metallialalla pitkään toiminut vientiyritys.

Työssä vastaat vientiin ja tuontiin liittyvistä paperitöistä (tulliin raportointi sekä kuljetusasiakirjojen laatiminen). Työhön voidaan sisällyttää myös taloushallinnon töitä kuten esim. laskutusta ja reskontran hoitoa tai muita kirjanpitoon liittyviä avustavia tehtäviä, mutta työnkuvaa voidaan muokata osaamisen ja aikaisemman työkokemuksen mukaan. Muiden töiden lisäksi hoidat myös yleisiä toimistotöitä.

Edellytämme hakijoilta aikaisempaa kokemusta vienti ja tuonti asioiden parissa toimimisesta sekä sujuvaa englannin kielen kirjallista ja suullista taitoa. Arvostamme järjestelmällisyyttä, oma-aloitteisuutta, kykyä hoitaa useaa asiaa samanaikaisesti sekä reipasta työotetta.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, täytä hakemus alla olevan linkin kautta. Kerrothan hakemuksessasi mahdollisimman tarkasti itsestäsi ja aikaisemmasta työkokemuksestasi. Lisätietoja tehtävästä antaa myyntipäällikkö Janne Lukander iltapäivisin klo 15-16, puh 050 411 0344.