(Poistunut julkaisusta)

Toimistoassistentti Helsinkiin
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.2.2020
Haemme asiakkaallemme palvelualtista ja energistä toimistoassistenttia Helsingin Kalasatamaan.
Työsuhde on määräaikainen 31.5.2020 asti ja työ alkaa mahdollisimman pian.

Tehtävä on hyvin monipuolinen:
Työtehtäviin kuuluu
- henkilökunnan myymälän hoitotilausten teko
- toimistotarvikkeiden hyllytystä
- kokousten järjestelyjen avustamista
- sähköposteihin vastaaminen
- postitus
- puhelin vaihteenhoito
- catering tilausten teko ja kattausta

Eduksi on jos sinulla on aikaisempaa kokemusta toimistoassistentin tehtävistä.

Työsopimus solmitaan työntekijän ja StaffPoint Oy:n välille.

Työaika ma-pe 8-16.


Edellytämme sinulta

- Englannin kielen taito
- Palvelualttiutta ja ripeyttä
- Oma-toimisuutta


Arvostamme

- Aikaisempaa kokemusta toimistotehtävistä


Kiinnostuitko?

Huomioithan, että henkilövalintoja tehdään jo ennen hakuajan sulkeutumista.

Rekisteröidy hakijaksi www.staffpoint.fi ja täytä hakemus huolellisesti sekä liitä CV hakemukseesi. Meille on erittäin tärkeä tietää mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa.


Lisätietoja

Laura Haikara
laura.haikara@staffpoint.fi