(Poistunut julkaisusta)

Toimistoassistentti (Helsinki)
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.3.2020

Haemme nyt asiakasyrityksellemme toimistoassistenttia.

Toimenkuvaasi kuuluu monipuoliset toimistoassistentin tehtävät kuten kokouskahvituksista huolehtiminen, toimistotarvikkeiden tilaaminen sekä vierailijoiden vastaanotto. Työtehtäviisi kuuluu myös kokousjärjestelyihin liittyviä työtehtävät, tuotetilausten laskutukset sekä muut pienen toimiston juoksevat asiat.

Toivomme sinulta aiempaa työkokemusta edellä mainituista työtehtävistä, mutta kokemuksen puutetta voit paikata reippaalla - kyllä onnistuu - asenteella ja oppimisinnolla. Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa suomen kielen taitoa sekä hyviä IT-taitoja. Arvostamme itseohjautuvaa ja yrittäjämäistä työskentelytapaa.

Mikäli kiinnostuit työstä, hae paikkaa täyttämällä hakemus oheisen linkin kautta. Kerro hakemuksessasi mahdollisimman kattavasti itsestäsi sekä aikaisemmasta työkokemuksestasi ja osaamisestasi, sillä kutsumme haastatteluun hakemusten perusteella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan puitteissa ja paikat täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Lisätiedot Nina Sarkilta. Sähköpostimme ovat muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi