Toimistoassistentti (Espoo)
Aventra Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.12.2019

 

Hakuaika 04.12.2019 – 04.01.2020

Aventra Oy tarjoaa helppokäyttöisiä työkaluja käyttäjien tunnistamiseen ja käyttöoikeuksien hallinnointiin. Yksinkertaisimmillaan ratkaisu voi olla vaikkapa muovinen tunnistekortti, laajimmillaan joustavasti muokattava globaalin mittakaavan järjestelmä. Pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. Meillä on myös tytäryhtiö Ruotsissa.

Aventralla työpäivät eivät ole koskaan samanlaisia ja siksi me viihdymmekin täällä. Meillä pääset tekemään töitä rennon rohkeassa porukassa, lahjakkaiden ja menestystäsi tukevien kollegoiden kanssa. Me tuemme yksilöllistä osaamistasi avoimessa työyhteisössä, jossa jokainen saa olla oma itsensä.

Etsimme nyt vakituiseen ja pitkäaikaiseen työsuhteeseen toimistoassistenttia Espooseen.

Työtehtäviisi sisältyy mm.:
- asiakaspalvelua sähköpostitse ja puhelimitse
- kirjastokorttien yms. myyntiä sekä myynnin tukea
- erilaisten tietojen ja rekisterien päivittämistä ja tarkastamista (Excel)
- ostolaskujen käsittelyä ja tarkastusta (Fivaldi)
- laskutusta ja pienimuotoista perintää
- toimistotarvikkeiden tilausta ja kokouskahvitusten järjestämistä
- korttien, tulostimien ja niiden tarvikkeiden tilaamista
- varaston seurantaa ja inventointia
- postin käsittelyä
- henkilöstöhallinnon tukitehtäviä (mm. työterveyshuollon yhteyshenkilönä toimiminen)
- virkistystoiminnan suunnittelua ja organisoinnin tukemista
- muita yleisiä ja avustavia toimistotehtäviä

Lopullinen toimenkuvasi määräytyy tehtävään koulutustaustasi ja aikaisemman työkokemuksesi perusteella. Työhön annetaan kattava perehdytys.

Toivomme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta sekä vahvaa halua oppia ja kehittyä. Tartut mielelläsi työn tuomiin uusiin haasteisiin ja sinulla pysyy langat käsissä tilanteessa kuin tilanteessa. Omaat hyvän suullisen ja kirjallisen englannin kielen taidon, ja Office-ohjelmat ovat sinulle tuttuja. Työssä menestyminen edellyttää pitkäjänteisyyttä, joustavuutta, empaattista asennetta, ongelmanratkaisukykyä sekä reipasta ja itsenäistä työotetta. Ruotsin kielen taito ja tekninen ymmärrys katsotaan eduiksi, mutta ne eivät ole välttämättömiä.

Meillä Aventralla on reipas tekemisen meininki. Saat paljon mahdollisuuksia oman osaamisesi kehittämiseen. Pääset vaikuttamaan omaan työaikaasi ja työtehtäviäsi voidaan muokata osaamisesi pohjalta. Tarjoamme sinulle vakituisen työsuhteen vakavaraisessa yrityksessä Espoon Mikkelänkalliossa. Työsuhde-etuina meillä on mm. liikuntasetelit ja laaja työterveyshuolto vakuutuksineen sekä mukavaa virkistystoimintaa.

Jos tunnistit itsesi yllä olevasta ja työskentelisit mielelläsi pienessä toimistossa mukavassa työyhteisössä, kannattaa hakea paikkaa jo tänään! Työpaikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Täytä hakemus oheisen linkin kautta tai lähettämällä vapaamuotoinen hakemus ja CV sähköpostitse. Sähköpostimme ovat muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi. Kerro hakemuksessasi itsestäsi, osaamisestasi sekä aikaisemmasta työkokemuksestasi mahdollisimman kattavasti. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointikonsultti Anttony Lindolta p. 050 411 0416. Puhelintiedustelut arkisin klo 9-15. Toivomme kaikki yhteydenotot Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointikonsultin kautta.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot