Toimistoassistentti/ asiakaspalvelija
RTK-Henkilöstöpalvelu

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.12.2018

Etsimme asiakasyrityksellemme toimistoassistenttia Ouluun.

Tarjoamme osa-aikaista työtä 1-2 päivänä viikossa, satunnaisesti työpäiviä voi olla tarjolla enemmänkin. Työaika ajoittuu klo 8:00-16:00 välille.  Työtehtäviisi kuuluu mm. postin hallintaa, tilausten käsittelyä ja muita monipuolisia toimistotehtäviä.

Edellytämme sinulta aktiivista työotetta, oma-aloitteisuutta ja lisäksi arvostamme kokemusta asiakaspalvelutyöstä.

Sopimus on aluksi määräaikainen maaliskuun loppuun, edellytykset työsuhteen jatkolle selviävät myöhemmin.

Työ alkaa tammikuun alussa 2019, joten haethan pikaisesti nettisivujemme kautta. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja: Päivi Rantsi 044 412 4487.

Etsitkö työtä vaiko työlle ammattitaitoista tekijää? RTK-Henkilöstöpalvelu on monipuolisesti palveleva valtakunnallinen henkilöstöpalvelutalo. Me RTK-Henkilöstöpalvelussa olemme erikoistuneet yritysten henkilöstöratkaisuihin ja tehtävänämme on yhdistää parhaat palvelut ja tekijät– nopeasti, luotettavasti ja ammattitaitoisesti. Toimintamme perustuu asiakkaidemme tarpeiden aitoon ymmärtämiseen sekä pitkäaikaisiin kumppanuussuhteisiin. Tavoitteenamme on löytää jokaiseen työhön osaava tekijä. Toimintamme perusta ovat työntekijämme, joille olemme luotettava työnantaja. Katso sinua lähinnä palveleva toimipisteemme www.rtkhenkilostopalvelu.fi.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1208509
  • Työsuhde: Muu
  • Työn tyyppi: Osa-aikainen
  • Hakuaika päättyy: 19.12.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Oulu