(Poistunut julkaisusta)

Toimisto-/aula-assistentti
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.7.2018

Haemme Helsingin Ympyrätalon toimipisteeseemme energistä ja asiakaspalveluhenkistä

TOIMISTO-/AULA-ASSISTENTTIA

 

Minkälaista työtä tarjoamme?

Päätyöhösi kuuluvat asiakkaiden ja vieraiden vastaanotto, puhelinvaihteen työt, kokousjärjestelyt, neuvottelutilojen varausten ja tarjoilujen hoitaminen. Vastuullesi kuuluvat myös sisäinen asiakaspalvelu kuten postin käsittely, työajan seurannan raportointi sekä muut toimistotehtävät. Kollegoinasi aulassa työskentelee kaksi muuta toimistoassistenttia. Ympyrätalon toimipisteessä työskentelee kokonaisuudessaan noin 200 asiantuntijaa.

 

Ketä haemme?

Accountorilla työskentelemme lähellä asiakasta, joten toivomme sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja. Olet motivoitunut palvelemaan asiakaslupaustemme mukaisesti, ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua”.

 

Lisäksi hakemaamme henkilöä voi kuvata seuraavasti:

  • olet toimeen tarttuva, yhteistyökykyinen ja ystävällinen asiakaspalvelija
  • sinulla on jo aiempaa kokemusta vastaavanlaisista toimisto- ja (aula)asiakaspalvelutehtävistä
  • kommunikoit sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksikin

 

Käytössämme on DNA:n mobiilivaihde sekä Flexim-työajanseuranta ja henkilökuntamme käytössä Edenredin lounaskortit, joten toivomme aiempaa kokemusta näistä tai vastaavista järjestelmistä.

 

Mitä voimme tarjota sinulle?

Tarjoamme työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet. Voit kouluttautua juuri sinun tehtävääsi soveltuvilla kursseilla, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä. Kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti.

Lisäksi panostamme työntekijöidemme kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin lounasedulla, virikeseteleillä, tarjoamalla tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen sekä tarjoamalla hyvää ergonomiaa tukevan työpisteen ja nykyaikaiset työvälineet. Tiimirahalla järjestämme joka toimistossa mukavaa yhteistä tekemistä.

Työt alkavat elokuun aikana tai sopimuksen mukaan.

 

Näin haet tehtävää

Lisätietoja tehtävästä antaa talous- ja hallintojohtaja Henrik Elfving, p. 050 3376034 tai loma-ajan vuoksi heinäkuussa varmimmin henrik.elfving@accountor.fi.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 10.8.2018 mennessä.