(Poistunut julkaisusta)

Toimipistevastaava (Pääkaupunkiseutu)
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.7.2019

Haemme nyt toimipistevastaavaa asiakasyritykseemme rakennuskonevuokraamoihin pääkaupunkiseudun alueelle.

Työsuhde alkaa määräaikaisena (12 kk) vuokratyösuhteena, jonka jälkeen/aikana työntekijän on tarkoitus siirtyä vakituiseksi työntekijäksi asiakasyrityksemme palvelukseen. Työt alkavat sopivan henkilön löydyttyä mahdollisimman pian.

Päätehtäviisi kuuluu asiakaspalvelu sekä kaluston hallinta pääkaupunkiseudun toimipisteissämme. Työnkuvaasi kuuluu lisäksi yhteistyö useiden eri sidosryhmien, kuten asiakkaiden, muiden toimipisteiden, kalustokoordinaattoreiden sekä myynnin ja asennuspalveluiden kanssa. Hoidat oman toimipisteesi päivittäisiä rutiineja kuten toimitus- ja palautustilausten vastaanottamista sekä kiinteistön päivittäistä ylläpitoa. Työskentelet tarpeen mukaan pääkaupunkiseudun (Helsinki/Vantaa/Espoo) eri toimipisteissämme tilanteesta riippuen. Työaika on arkisin klo 7-16 välillä, 38 h / viikko.

Tehtävä edellyttää:
• reipasta asiakaspalveluasennetta
• sujuvaa suomen kielen taitoa (muu kielitaito on eduksi)
• B-ajokorttia ja oman auton käyttömahdollisuutta

Menestyäksesi tehtävässä sinulla on asiakaspalvelulähtöinen asenne, innostunut ja joustava työote sekä hyvät vuorovaikutustaidot. Katsomme eduksi rakennusalan/-koneiden tuntemuksen.

Tarjoamme sinulle ammattitaitoisen työympäristön sekä monipuolisen työnkuvan. Saat kattavan perehdytyksen yrityksen toimintaan ja tehtävään. Pääset mukaan joukkueeseen, jossa on paljon osaamista ja tekemisen meininkiä, huumoriakaan unohtamatta.

Kiinnostuitko? Tartu tilaisuuteen ja täytä hakemus oheisen linkin kautta. Kerro hakemuksessasi, miksi juuri sinä olisit tehtävään sopiva henkilö. Ilmoitathan hakemuksessa myös palkkatoiveesi.

Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Click Henkilöstöpalveluiden myyntipäällikkö Esa Riikoselta, p. 050 411 0372. Yhteydenotot puhelimitse arkisin klo 8-16.