(Poistunut julkaisusta)

Toimiala-assistentti
Ramboll Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.9.2020

Oletko uusi toimiala-assistenttimme? Toivotamme sinut tervetulleeksi osaajiemme joukkoon ja toivomme sinun tuovan mukanasi innostusta ja energistä asennetta.

Inviting bright minds

Haluatko laajentaa osaamistasi ja kehittyä asiantuntijana avoimessa, innostavassa ja yhdessä tekemisen työyhteisössä? Teemme työtämme, jotta ympäristö ja ihmiset kukoistavat. Inspiroivat hankkeemme ja innovatiiviset ratkaisumme vievät alaamme eteenpäin. Rambollaisena teet työtäsi kansainvälisessä yrityksessä, joka on laajentunut menestyksekkäästi perustamisesta 1945 alkaen. Yhdessä viemme kehitystä eteenpäin ja vaikutamme yhteiskunnan, yritysten ja ihmisten arkeen sekä Suomessa että eri puolilla maailmaa.

Tervetuloa Infra osaajien joukkoon

Toimiala-assistenttina vastuullasi on Rambollin Infra Itä -toimialan monipuoliset ja mielenkiintoiset assistentin tehtävät. Tehtävänäsi on hoitaa johdon ja toimialan kokousten ja matkojen lisäksi asiakas- ja henkilöstötilaisuuksien järjestelyjä. Avustat ja tuet myynnissä, markkinoinnissa ja sisäisessä viestinnässä. Työnkuvaan kuuluvat lisäksi hallintotehtävät, toimistorutiinit ja avustavat työt.

Espoon uusi toimitilamme Ramboll Village on korkealaatuinen, inspiroiva ja turvallinen työympäristö yli tuhannelle rakennetun ympäristön parissa toimivalle huippuasiantuntijalle. Yrityskulttuurimme perustuu vahvasti ihmislähtöisyyteen. Olemme tutkitusti yksi Pohjoismaiden suosituimmista työnantajista alallamme. Monialaisena ja kansainvälisenä yrityksenä tarjoamme hyvät puitteet itsensä kehittämiseen sekä monenlaisia uramahdollisuuksia. Vastuullisuus asiakkaita, yhteiskuntaa ja työntekijöitä kohtaan on keskeinen liiketoimintaamme ohjaava periaate. Haluamme edistää ja tarjota palveluja ja ratkaisuja, jotka tukevat kestävää kehitystä.

Etene kohti tavoitteitasi

Rambollissa tuemme henkilökohtaista ja ammatillista kehittymistäsi, jotta pääset kasvamaan osana yrityksemme menestymistä. Avoimen tehtävän osalta arvostamme ja odotamme sinulta:

  • tehtävään soveltuvaa koulutusta (esimerkiksi vastavalmistunut tradenomi AMK)
  • erinomaista Office-ohjelmiston hallintaa
  • taitoja tuottaa laadukasta esitysmateriaalia johdon käyttöön
  • erittäin hyvää suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa
  • erinomaisia koordinointi- ja organisointitaitoja
  • kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja.

Sinulla on hyvät edellytykset menestyä tehtävässä, jos olet lisäksi oma-aloitteinen, tarkka sekä joustava. Omaat hyvät tietotekniset taidot ja olet kiinnostunut uuden oppimisesta. Sinut tunnetaan positiivisena kollegana, joka auttaa mielellään muita.

Tehtävä on vuoden määräaikainen työsuhde, joka alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Jätä siis hakemuksesi 18.9. mennessä Baronan järjestelmän kautta. Lisätietoja antaa Baronan rekrytointipäällikkö Pietari Salmi, pietari.salmi@barona.fi .