(Poistunut julkaisusta)

Tilaus- ja toimitusassistentti - Vantaa
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.2.2020
Kontram Oy on yksi Suomen johtavia automaation ja mittaustekniikan tuote- ja ratkaisuntarjoajia. Yritys toimittaa suomalaiselle teollisuudelle ja vientiin luotettavia ja teknologisesti innovatiivisia laitteita ja kokonaisuuksia automaation ja mittaustekniikan eri osa-alueilla. Kontram Oy:n tavoitteena on aina löytää ja toimittaa asiakkailleen ratkaisuja, joilla he voivat parantaa omaa kannattavuuttaan, helpottaa työtään ja edelleen tuottaa mahdollisimman mutkattomasti omien asiakkaittensa arvostamia asioita. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Vantaalla ja yrityksen myynti- ja huoltohenkilöstö toimii aktiivisesti myös Tampereelta, Lappeenrannasta, Suolahdesta ja Oulusta käsin, palvellen asiakkaitaan ympäri Suomea. Kontram Oy on osa kansainvälistä Indutrade-konsernia, joka koostuu useista itsenäisistä teknistä kauppaa harjoittavista yrityksistä. Etsimme Vantaalla sijaitsevalle asiakasyrityksellemme Kontram Oy:lle toimeen tarttuvaa, ongelmanratkaisukykyistä ja positiivista tilaus- ja toimitusassistenttia kokopäiväiseen arkityöhön. Määräaikaisuus kestää arviolta vuoden 2020 loppuun saakka. Tämän jälkeen jatko tehtävässä on mahdollista tilanteen mukaan. Työ alkaa heti soveltuvan henkilön löydyttyä.

Tehtävän kuvaus

Toimit Vantaan pääkonttoristamme käsin osana kuuden hengen toimitustiimiämme, jonka jäsenenä olet tiiviissä yhteistyössä myyjiemme, toimittajiemme ja asiakkaidemme kanssa. 
  Tiimin jäsenenä vastaat oman vastuualueesi puitteissa pääsääntöisesti ostoista päämiehillemme ja toimitusten läpiviennistä edelleen asiakkaillemme. Tehtävä sisältää osto- ja myyntitilausten hallinnointia, kuljetusten järjestelyä, toimitusaikojen valvontaa sekä laajojenkin tilauskokonaisuuksien koordinointia.    Toimenkuvaasi kuuluu myös tapauskohtaisesti dokumentaation toimittamista asiakkaalle sekä kyseessä olevan datan syöttöä asiakkaidemme omiin järjestelmiin.  

Toivomme sinulta

Toivomme sinulta ennen kaikkea reipasta, tarkkaa, proaktiivista sekä vastuuntuntoista työskentelyotetta sekä loistavia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Osaat työssäsi pitää monia lankoja käsissäsi, ja olet myös rohkeasti ohjaksissa asioiden selvittämiseksi mahdollisimman tehokkaalla tavalla. Toivottujen ominaisuuksien lisäksi odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa kaupallista tai teknistä koulutustaustaa sekä mielellään jo hieman aikaisempaa kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä. 

Tehtävässä menestymistä tukee ymmärrys osto- ja myyntiprosessien toiminnasta sekä aikaisempi kokemus logistiikan, viennin ja tuonnin tai tilaustenkäsittelyn tehtävien parista. Arvostamme haussa myös paineensietokykyäsi puristavissakin tilanteissa sekä omatoimista asennetta luoda tarvittaessa uusiakin toimintatapoja työn arjessa.  Toivomme sinulta sujuvan suomen lisäksi hyvää englannin kielen taitoa sekä ajantasaisia IT-taitoja. Työssäsi hallitset MS Office –työkalut, Excel-osaamisesi on hyvällä tasolla ja omaat valmiuksia oppia uusia järjestelmiä nopeasti.

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävänkuvan, kattavan perehdytyksen sekä jatkuvan tuen tehtävässä menestymiseen. Kontramilla tuulettelet onnistumisia viihtyisässä toimistossa asiantuntevan, huumorintajuisen ja mukavan tiimin kanssa.

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Rami Laakso, puh. 030 6090 598/etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian, mutta kuitenkin 1.3.2020 mennessä alta löytyvästä painikkeesta kaislanetistä, sillä tehtävät täytetään heti soveltuvien henkilöiden löydyttyä.