(Poistunut julkaisusta)

Tiimipäällikkö
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.3.2018

Haemme Pankkitoiminnan palveluihin HA maksuliike ja päivittäisasiointi -yksikköön Vaasaan vakituiseen työsuhteeseen

Tiimipäällikköä

Tiimipäällikkönä toimit noin 30 toimihenkilön ja asiantuntijan lähiesimiehenä johtaen tuloksellisesti tiimisi päivittäistä asiakaspalvelutyötä. Vastaat käytännön HR-asioista sekä suorituksen ja osaamisen johtamisesta. Valmennat ja kannustat tiimin jäsenet huippusuorituksiin, jalkautat uusia käytäntöjä ja kehität monikanavaisen asiakaspalvelun toimintaa varmistaen OPn strategian toteutumisen. Vaikutat oleellisesti asiakaskokemuksen laatuun ja palvelun toimintavarmuuteen sekä tiimin työilmapiiriin ja hyvinvointiin. Olet mukana yksikön johtoryhmässä.

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista ja tuotamme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.

Haemme Pankkitoiminnan palveluihin HA maksuliike ja päivittäisasiointi -yksikköön Vaasaan vakituiseen työsuhteeseen

Tiimipäällikköä

Tiimipäällikkönä toimit noin 30 toimihenkilön ja asiantuntijan lähiesimiehenä johtaen tuloksellisesti tiimisi päivittäistä asiakaspalvelutyötä. Vastaat käytännön HR-asioista sekä suorituksen ja osaamisen johtamisesta. Valmennat ja kannustat tiimin jäsenet huippusuorituksiin, jalkautat uusia käytäntöjä ja kehität monikanavaisen asiakaspalvelun toimintaa varmistaen OPn strategian toteutumisen. Vaikutat oleellisesti asiakaskokemuksen laatuun ja palvelun toimintavarmuuteen sekä tiimin työilmapiiriin ja hyvinvointiin. Olet mukana yksikön johtoryhmässä.

Mitä odotamme sinulta?

Pankkitoiminnan tuntemus ja vankka kokemus asiakaspalvelutehtävistä ja –prosesseista antaa sinulle hyvät edellytykset hoitaa tehtävää. Sinulla on jo kokemuksen kautta hankittuja esimiestaitoja, kuten hyvää henkilöstö- ja valmentamisosaamista ja kykyä rakentaa yhteistyötä.

Roolisi tiimipäällikkönä on hyvin itsenäinen, joten tarvitset kykyä päätösten tekemiseen sekä epävarmuuden ja paineen sietämiseen. Sinulla on erinomaiset viestintä- ja vuorovaikutustaidot, joiden avulla osaat johtaa muutostilanteita ihmisläheisesti. Olet tavoitteellinen ja kehityshaluinen, ja sinulla on näkemystä tulevaisuuden trendeistä asiakaspalvelussa. 

Englannin ja ruotsin kielitaitosi on vahva sekä suullisesti että kirjallisesti. Koulutustaustasi voi olla kaupallinen tai tekninen.

Mitä tarjoamme

Meillä pääset mukaan jatkuvasti kehittyvään tekemiseen, jossa asiakas on keskiössä ja jossa ylivertainen asiakaskokemus ohjaa toimintaamme. Isona ryhmänä voimme tarjota sinulle hyvät työsuhde-edut ja uramahdollisuudet sekä monipuolisen työnkuvan. Pääset johtamaan laajaa päivittäispalvelujen kokonaisuutta ja tiimiä, jonka jäsenillä on monipuolista ja syvällistä osaamista omasta vastuualueestaan. Meillä on mukava työyhteisö, jossa kollegat auttavat ja sparraavat toisiaan, joten sujahdat helposti mukaan porukkaan!

Miten tästä eteenpäin?

Kiinnostuitko? Hae tehtävää lähettämällä ansioluettelosi ja hakemuskirjeesi palkkatoiveineen 25.3.2018 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Ann-Christine Moisander, Ti 20.3 klo 10-11 ja To 22.3 klo 14-15. numerosta 0505370551. Ethän jätä hakemista viime tinkaan, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.