Tiimipäällikkö, Contact Center
Verkkokauppa.com

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.10.2019

Haemme tiimipäällikköä Verkkokauppa.comin Contact Centeriin vastaamaan puhelinpalveluista ja chattiimistä!

 

Verkkokauppa.comilla sinua odottaa 13 asiakaspalvelijan puhelinpalvelutiimi. Toimit tiimin lähiesimiehenä vastaten tiimin operatiivisestä kyvykkyydestä, päivittäisestä johtamisesta sekä valmentamisesta huippusuorituksiin. Tehtävässä pääset myös vaikuttamaan osaston toiminnan ja prosessien kehittämiseen, suunnitteluun ja eteenpäinviemiseen yhdessä esimieskollegoiden kanssa.  Tiimipäällikön vastuulle siirtyy lähitulevaisuudessa myös uusi chattiimi, jota pääset rakentamaan ja johtamaan.

Menestyäksesi tiimin esimiehenä sinulla on valmentava johtamistyyli, innostunut ja positiivinen asenne ja erinomaiset viestintä- ja kommunikointitaidot. Kannustat ja haastat tiimiläisiäsi oppimaan uutta ja onnistumaan asiakaspalvelussa päivästä toiseen. Olet arjessa määrätietoinen ja ohjaat tiimiäsi saavuttamaan asetetut tavoitteet. Johdat tiimiäsi omalla esimerkilläsi ja nautit itsekin parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen tuottamisesta Verkkokauppa.comin asiakkaille. On tärkeää, että ymmärrät kokonaisvaltaisesti laadukkaan asiakaskokemuksen arvon ja osaat nähdä asiat aina myös asiakkaan näkökulmasta.

Toivomme, että sinulla on

  • Aiempaa kokemusta call center työskentelystä ja chatista
  • Valmiuksia, halua ja kokemusta toimia tiimin esimiehenä
  • Nopea oppimiskyky sekä vahva halu kehittää toimintaa ja kehittyä itse esimiestyössä
  • Muutosmyönteinen ja aktiivinen työskentelyote
  • Hyvät organisointitaidot ja paineensietokyky muuttuvissa tilanteissa
  • Ymmärrystä ja kokemusta asiakaspalvelun digitalisaatiosta
  • Vahvat taidot erilaisten järjestelmien sekä sovellusten parissa
  • Puhut ja kirjoitat sujuvasti ainakin suomea ja englantia

Katsomme eduksi

  • Office-työkalujen tasokkaan hallinnan
  • Contact centerin järjestelmien tuntemuksen (Zendesk ja Cuuma Communications)
  • Muun kielitaidon
  • Hyvän Verkkokauppa.comin tuotevalikoiman tuntemisen

Tarjoamme

  • Mahdollisuuden kehittyä esimiehenä sekä vaikuttaa työlläsi koko Contact Centerin toiminnan kehittämiseen
  • Vastuullisen ja monipuolisen tehtävän Verkkokauppa.comin asiakaspalvelussa, tehokkaassa ja rennossa tiimissä
  • Loistavan ja osaavan tiimin tuen sekä laadukkaat työvälineet
  • Erinomaiset työsuhde-edut ja mahdollisuuden työskennellä kasvavassa ja energisessä yrityksessä, jossa pidetään huolta henkilöstön työhyvinvoinnista ja viihtyvyydestä

Verkkokauppa.comin Contact Centerin toimipiste sijaitsee Helsingissä Salmisaaressa hyvien kulkuyhteyksien varrella. Mikäli kiinnostuksesi heräsi, jätäthän hakemuksesi pikaisesti, mutta viimeistään 25.10.2019. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla ja palkkaamme sopivan henkilön heti hänet löydettyämme. Lähetä vapaamuotoinen hakemus, CV ja palkkatoivomus asiakaspalvelupäällikkö Tarja Hartikaiselle (tarja.hartikainen@verkkokauppa.com) Laita viestin otsikoksi ”Tiimipäällikkö”. 

 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot