(Poistunut julkaisusta)

Tiimiesimies
Accountor Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.2.2020

 

Sytytkö esimiestyöstä, tule mukaan a+-tiimiimme!

Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.

Etsimme Lahden palvelukeskukseen energistä ja osaavaa tiimiesimiestä. 

Työtehtäväsi tiimiesimiehenä ovat vaihtelevia. Päiväsi koostuvat erilaisista henkilöstöön ja asiakaspalvelutyön johtamiseen liittyvistä tehtävistä sekä tiimisi toiminnan kehittämisestä. Varmistat, että tiimisi tiedostaa yhdessä sovitut tavoitteet ja yhdessä vastaatte siitä, että tavoitteet saavutetaan. Tiimiesimiehenä pääset osallistumaan erilaisiin projekteihin, jotka avaavat edelleen mahdollisuuksia urakehitykseen.

Tavoitteiden saavuttaminen, asiakastyytyväisyys, tiimityöskentelytaidot ja henkilöstön motivaatio ovat asioita, joita pidät tärkeänä. Pidät tiimisi toteuttaman asiantuntijapalvelun raiteillaan.

Odotamme sinulta intoa, iloa ja halua täyttää lupauksemme: ”Teen, mitä lupaan”, ”Osoitan, että välitän” ja ”Saan asioita aikaan”.

Näillä taidoilla onnistut

Tehtävässä katsotaan eduksi soveltuva koulutus, aikaisempi esimieskokemus, liiketoimintaosaaminen, taloushallinnon substanssiosaaminen ja hyvä yhteistyökyky.
Vastaat kokonaisvaltaisesti tiimin päivittäisen tekemisen sujumisesta ja ohjaamisesta kohti entistäkin parempia asiakaskokemuksia.

Työskentelet luontevasti ja tiiviisti tiimisi kanssa, sekä olet yhteistyökykyinen ja toisia innostava.

Sinulla on kyky arvioida, kehittää ja koordinoida tiimin ja toimiston toimintaa sekä itsenäisesti että yhdessä kollegojen kanssa.

Haluamme että viihdyt

Tarjoamme työntekijöillemme monipuoliset koulutus- ja uramahdollisuudet. Voit kouluttautua tehtävääsi soveltuvilla kursseilla, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä sekä kannustamme sinua hyödyntämään talon sisäisiä mahdollisuuksia.

Meillä on käytössä joustava työaika, jotta saat oman arkesi rullaamaan paremmin. Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virikeseteleillä sekä tarjoamalla vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen. Järjestämme myös mukaansatempaavia henkilöstöpäiviä.

Meillä on alan parhaat työvälineet ja mielekäs sekä innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina.

Kiinnostuitko?

Palvelukeskusjohtaja Anna-Kaisa Packalen kertoo sinulle mielellään lisää tehtävästä. Anna-Kaisan tavoitat parhaiten numerosta 050-353 2390.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, viimeistään 22.3.2020. Käsittelemme hakemuksia ja etenemme potentiaalisten hakijoiden kanssa jo hakuaikana.

Accountor tarjoaa talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuja sekä ulkoistuspalveluja. Toimimme kehityksen kärjessä ja hyödynnämme työssämme uusinta teknologiaa asiakkaittemme prosessien digitalisoinnissa.

Palveluksessamme on noin 2 500 ammattilaista 7 maassa, ja pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Vuonna 2018 Accountor Groupin liikevaihto oli 240 miljoonaa euroa.