Tiimiesimies
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.10.2019
Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys. Konsernimme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää alan parhaita käytäntöjä ja hyödyntää nykyaikaisia työkaluja ja ohjelmistoja. Accountor on organisaatio, jossa taloushallinnon asiantuntija työskentelee alan kehityksen näköalapaikalla. 

Meitä on yli 200 työntekijää kahdeksassa eri maassa. Johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, niin myös ennen kaikkea omia työntekijöitämme.


Vahva kasvumme jatkuu ja haemme joukkoomme Helsingin Konalaan innostavaa esimiestä johtamaan ammattilaistemme työtä arvojemme mukaisesti.

Haemme Helsingin Konalan toimipisteeseemme vakituista kirjanpidon tiimiesimiestä.
Vastaat hyvästä johtamisesta ja toteutat yrityksemme johtamislupauksia päivittäin.

Tärkeintä työssäsi on henkilöstö- ja asiakastyytyväisyys – pidät tiimisi toteuttaman asiantuntijapalvelun raiteillaan.

Työtehtäväsi ovat vaihtelevia. Päiväsi koostuu erilaisista henkilöstöön ja sen asiakaspalvelutyön johtamiseen liittyvistä tehtävistä sekä tiimisi toiminnan kehittämisestä. Tehtävänäsi on varmistaa, että ryhmäsi jäsenet tiedostavat toiminnan tavoitteet ja sinä seuraat aktiivisesti tavoitteiden toteumista. Tiimiesimiehen tehtävä on näköalapaikka, jossa pääset osallistumaan erilaisiin projekteihin ja hankkeisiin, jotka avaavat mahdollisuuksia urakehitykseen.

Tarjoamme työntekijöillemme monipuoliset koulutusmahdollisuudet. Voit kouluttautua tehtävääsi soveltuvilla kursseilla, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä sekä kannustamme sinua hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia. Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimuksessa 93 % työntekijöistämme oli sitä mieltä, että työpaikallemme on ystävällinen ilmapiiri.

Tarjoamme sinulle joustavan työajan, jotta saat oman arkesi rullaamaan paremmin. Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virikeseteleillä sekä tarjoamalla tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen. Järjestämme myös mukaansatempaavia henkilöstöpäiviä.

Tehtävässä katsotaan eduksi soveltuva koulutus, aikaisempi esimieskokemus, liiketoimintaosaaminen sekä taloushallinnon substanssiosaaminen. Työskentelet luontevasti alaistesi ja asiakkaiden kanssa ja olet yhteistyökykyinen. Tunnistat asiakkaiden tarpeet ja ymmärrät asiakashuolenpidon tärkeyden.

Odotamme sinulta intoa, iloa ja halua täyttää johtamislupauksemme: ”Teen, mitä lupaan”, ”Osoitan, että välitän” ja ”Saan asioita aikaan”.

Lisätietoja tehtävästä antavat:
Palvelupäällikkö Ilona Kajander p. 040 138 58 00 ja
Palvelupäällikkö Juho Nyberg 040 643 59 68

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 7.11.2019 mennessä. Käsittelemme hakemukset niiden saapumisjärjestyksessä ja täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1311168
  • Tehtäväalue: Taloushallinto/tilintarkastus
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 17.11.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki