Tiimi10/Työnjohtaja RollOut- projektiin Fujitsulle
Fujitsu Finland Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 13.1.2022

Olemme etsineet vuoden vaihteessa 2021-2022 asiakkaallemme Fujitsulle asiakaspalveluhenkisiä ja reippaan työnotteen omaavia IT-tukihenkilöitä helmikuussa alkavaan RollOut-projektiin Etelä-Pohjanmaan alueelle. Etsimme nyt vielä projektiin lähitukihenkilöä, joka tulee toimimaan projektitiimin vetäjänä projektin ajan. Löytyykö sinulta aikaisempaa kokemusta lähitukihenkilön työstä sekä ripaus kokemusta myös työnjohdon tehtävistä?

Mitä?

Tässä RollOut- projektissa työskennellään tiiviisti Fujitsun loppuasiakkaan toimitiloissa Seinäjoen ja ympäryskuntien alueella ja tehdään pääasiassa työasema ja tulostin asennuksia. Asennustehtävien lisäksi työhön kuuluu mahdollisten ongelmatilanteiden selvittelyä sekä loppukäyttäjätukea.

Asennustiimi on rekrytoitu suurimmaksi osaksi vuoden vaihteen aikana, ja olemme etsimässä nyt projektiin vielä yhtä lähitukihenkilöä, joka tulee koordinoimaan 10- henkisen asennustiimin työtä. Varmistat, että asennukset etenevät eri toimipisteissä suunnitelmien mukaan ja pidät yhteyttä loppuasiakkaan kanssa projektiin liittyvistä asioista. Työnjohdon tehtävien lisäksi työnkuvaasi kuuluu myös asennustehtävät muun tiimin kanssa.

Työ tapahtuu Fujitsun loppuasiakkaan lukuisissa eri toimipisteissä Etelä-Pohjanmaan alueella. Koska työ on luonteeltaan liikkuvaa, tehtävä edellyttää B-ajokorttia sekä oman auton käyttömahdollisuutta. Työaika sijoittuu arkipäiville (ma-pe) klo 8-16 välille. Työsuhde alkaa arviolta helmikuussa 2022 ja kestää vuoden 2022 loppuun saakka. Työn projektiluonteen vuoksi työsuhde on osa-aikainen, 0-37,5h/vko, mutta projektin edetessä työmäärä/työtunnit sopimuksella saattavat vakiintua. Työtunteja tulee luultavasti kuitenkin olemaan todella hyvin tarjolla.

Kenelle?

Toivomme, että sinulta löytyy jo jonkin verran kokemusta lähitukihenkilön ja mahdollisesti myös työnjohdon tehtävistä. IT-tuen tehtävät on sinulle entuudestaan tuttuja, ja osaat seurata ja huolehtia oman työsi ohessa, että koko muun projektitiimin työt etenevät suunnitellulla tavalla. Sinulla on hyvät tiimityöskentelytaidot ja näytät omalla työlläsi esimerkkiä muulle tiimille. Olet asiakaspalveluhenkinen ja nautit työskennellä tiiviisti asiakkaiden parissa. Pystyt hahmottamaan kokonaisuuksia ja arvioimaan arjessa, mitä pitää priorisoida ja mitä voi jättää mahdollisesti myöhemmäksi. Toivomme, että sinulta löytyisi IT-alan koulutus/alan opintoja.

Tässä tehtävässä sinulla on mahdollisuus saada arvokasta IT-alan työkokemusta ja kartoittaa omaa osaamistasi. Tulet saamaan työhön hyvän perehdytyksen sekä esihenkilön tuen. Pääset työskentelemään osana tiivistä työyhteisöä ja jakamaan työarkeasi muiden tiimiläisten kesken. Työsuhteen virallisena työnantajana toimii Barona IT Oy.

Kiinnostuitko?

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän CV:si ja hakemuksesi pikimmiten hakulomakkeen kautta, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla! Mikäli sinulla on kysymyksiä tehtävästä, olethan yhteydessä rekrytoivaan konsulttiin: Noora Partala / 040 558 4069 / noora.partala@barona.fi

Tehtävään valitulle henkilölle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1552410
  • Tehtäväalue: IT & Tech
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Osa-aikainen
  • Hakuaika päättyy: 23.1.2022
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: (noora.partala (a) barona.fi)
  • Puhelin: 040 558 4069
  • Sijainti: Seinäjoki